Haistakaapa ihmiset p***a!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ihmiset ovat :poop:
Ihan hemmetin hienosti meni päivä pilalle toisten ihmisten takia. :mad:
Itse yrittää olla kaikille tasapuolinen ja reilu, missä kunnioitus mua kohtaan? TTU!
Taas nähtiin, että kusipäät ja muuten mulkut vaan porskuttaa. :cry:

Olen kyllä monesti miettinyt, miten jotkut typerät JA vittumaiset ihmiset ovat voineet menestyä esim. työelämässä ihan hyvin. Vai ovatko muuttuneet vittumaisiksi vasta menestyttyään jollain ihmeen keinolla.

Ilmeisesti mulkvistejä pelätään ja sitä kautta heitä kohtaan tulee kunnioitus? Kun ei uskalleta mussuttaa vastaankaan, pelätään seurauksia? Jotain alistumista?
Kyllä itsellekin tulee välillä sellainen olo, että eihän missään tuollaisessa ole mitään järkeä. Koulumaailmasta, tai jopa päiväkodista se lähtee. Ne pahimmat alistajat ovat niitä suosituimpia ja menestyneimpiä.

Ihmiset ovat :poop:
Ihan hemmetin hienosti meni päivä pilalle toisten ihmisten takia. :mad:
Itse yrittää olla kaikille tasapuolinen ja reilu, missä kunnioitus mua kohtaan? TTU!
Taas nähtiin, että kusipäät ja muuten mulkut vaan porskuttaa. :cry:

Niin, sinä osoitit meille olevasi reilu ja kunnoittava haistattamalla meille palstalaisille p***an? Jonkun herkkähipiäisen päivä olisi voinut mennä sinun takiasi pilalle.

Jos aloituksesi perusteella pitäisi arvailla, oletko reilu vai mulkku, pitäisin jälkimmäistä todennäköisempänä. Ehkä kysymys olikin siitä, että puhuit aamulla epähuomiossa kylppärin peilille....

Yhteistyössä