Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Ei kai astioita pestä? Kyllä se huuhtominen riittää koska ne näyttää sen jälkeen puhtailta. Ainakin anopin mielestä :kieh: :x
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen vieras:No ei niitä tarvitse edes huuhtoa kun koira on ne liponut kiiltäviksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen vieras:No ei niitä tarvitse edes huuhtoa kun koira on ne liponut kiiltäviksi.
Meillä ei ole koiraa...
siksi sellaiset astiat jotka ei huuhtomisen jälkeen näytä puhtailta, mä hankaan kirkkaiksi pojan pissavaipalla
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen vieras:No ei niitä tarvitse edes huuhtoa kun koira on ne liponut kiiltäviksi.
Meillä ei ole koiraa...
siksi sellaiset astiat jotka ei huuhtomisen jälkeen näytä puhtailta, mä hankaan kirkkaiksi pojan pissavaipalla
Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen vieras:No ei niitä tarvitse edes huuhtoa kun koira on ne liponut kiiltäviksi.
Meillä ei ole koiraa...
oletko ajatellut, että astiat voi jättää myös ulos portaille ja naapurien koirat voivat käydä nuolemassa ne?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen vieras:No ei niitä tarvitse edes huuhtoa kun koira on ne liponut kiiltäviksi.
Meillä ei ole koiraa...
oletko ajatellut, että astiat voi jättää myös ulos portaille ja naapurien koirat voivat käydä nuolemassa ne?![]()
Mutta jos ne on portailla, niiden päälle voi sataa ja sadevesi on epähygieenistä ja likaista :x
Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen vieras:No ei niitä tarvitse edes huuhtoa kun koira on ne liponut kiiltäviksi.
Meillä ei ole koiraa...
Mutta jos ne on portailla, niiden päälle voi sataa ja sadevesi on epähygieenistä ja likaista :x
mutta voihan ne sitten kuivata ja kiillottaa käytetyillä kalsareilla :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:wc harjassa on kakkaa. Kyllä se vähän harmittaisi. Koiran kupin peseminen tiskiharjalla ei haittaisi, koska mieluummin suutelen koiraa, kuin esim. appiukkoa, eikä hänenkään tiskejä pestä sen takia erikseen, että hänellä on huonot hampaat.
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:wc harjassa on kakkaa. Kyllä se vähän harmittaisi. Koiran kupin peseminen tiskiharjalla ei haittaisi, koska mieluummin suutelen koiraa, kuin esim. appiukkoa, eikä hänenkään tiskejä pestä sen takia erikseen, että hänellä on huonot hampaat.
Eikö?Itse en suostu edes puhumaan ihmisille joilla on huonot hampaat..