Hajottaa! Lapset ei pääse edes Suomen Tivoliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kyllä, meillä oli säästöjä mutta ne menivät taloon emmekä ole ehtineet vielä säästää tilalle. Miten älyttömän huono tuuri voi olla ihmisellä, kun ensin minä jouduin sairaalaan, sitten muksu ja päälle lääkelukuluja ja noihin menee 1200 euroa + vielä se, että jouduin sairaspäivärahalle :o Ihan uskomattoman paska tuuri. Ja nyt ei ole varaa edes tivoliin mennä, muuta kesäjuttua ei olla suunniteltu. Onneksi lapsi sanoi että toivoo kesältä "vain" kavereiden kanssa oloa, uimista, leikkimistä..ja sitä Tivolia. :( Saa kivittää..

Tivoli Sariola on ilmanen Tuurissa 7.7. alkaen, alle 13v saavat liput, jos olette menossa eikä mahdollisuutta hankkia lippua, niin laita s.postiosote, mulla on ylimääräisiä.

[QUOTE="vieras";28601941]Tivoli Sariola on ilmanen Tuurissa 7.7. alkaen, alle 13v saavat liput, jos olette menossa eikä mahdollisuutta hankkia lippua, niin laita s.postiosote, mulla on ylimääräisiä.[/QUOTE]

Voi kiitos suunnattomasti, mutta valitettavasti matkaa on liikaa <3

Harmillista. Mutta joskus lastenkin on opittava elämän realiteetit.. aina ei voi saada haluamaansa. Ensi vuonna sitten :)

Sepä se, kun joskus toivoisi että voisi ilahduttaa. Niin kuin varmaan lapsenkin kesälomahaaveista huomaa niin isoihin ei ole tottunut..mutta kyllä me sen verran pihistetään että päästää hoplopissa käymään että edes jotain...toivon mukaan pihistetään!

Ensi vuonna sitten :) Teette kaikkea muuta kivaa, makkaranpaistoretkiä ja kalareissuja, piknikkejä ja leijanlennätystä vaikka. Ei mekään joka vuosi lapsena päästy eikä lapsille pitäisi olla mikään itsestäänselvyys..

Pamilla esimerkiksi on ilmainen cityshopparikortti ja siellä on alelippuja hoplopiin ja paikallisosastoilla on omat juttunsa, katso alueesi liiton paikallistarjonta myös.

[QUOTE="vieras";28601987]Pamilla esimerkiksi on ilmainen cityshopparikortti ja siellä on alelippuja hoplopiin ja paikallisosastoilla on omat juttunsa, katso alueesi liiton paikallistarjonta myös.[/QUOTE]

Kuulun juuri Pamiin ja katselin juuri sivuja :)

[QUOTE="vieras";28601941]Tivoli Sariola on ilmanen Tuurissa 7.7. alkaen, alle 13v saavat liput, jos olette menossa eikä mahdollisuutta hankkia lippua, niin laita s.postiosote, mulla on ylimääräisiä.[/QUOTE]

Moikka.

Ja Anteeksi kun tungen samaan ketjuun, mutta jos et tosiaan itse tarvitse lippua eikä aloittajakaan niin meillä olisi yhdelle käyttöä. Maksan toki postikulut ja jos jotain pientä vaivanpalkkaakin haluat.
Tullaan lomalla siihen Tuurin lähelle niin olisi kiva viedä tuo 4v. poika tivoliin.
Sähköpostini on rullakartiina@luukku.com

Aloittaja, missä päin Suomea asutte? Tietäisi ehdotella kesätekemisiä :)

[QUOTE="vieras";28601987]Pamilla esimerkiksi on ilmainen cityshopparikortti ja siellä on alelippuja hoplopiin ja paikallisosastoilla on omat juttunsa, katso alueesi liiton paikallistarjonta myös.[/QUOTE]

Voih, ne kortit on loppuneet eikä enää jaeta ilmaiseksi :(

[QUOTE="rullakartiina";28602031]Moikka.

Ja Anteeksi kun tungen samaan ketjuun, mutta jos et tosiaan itse tarvitse lippua eikä aloittajakaan niin meillä olisi yhdelle käyttöä. Maksan toki postikulut ja jos jotain pientä vaivanpalkkaakin haluat.
Tullaan lomalla siihen Tuurin lähelle niin olisi kiva viedä tuo 4v. poika tivoliin.
Sähköpostini on rullakartiina@luukku.com

Aloittaja, missä päin Suomea asutte? Tietäisi ehdotella kesätekemisiä :)[/QUOTE]

Laitoin sulle viestiä tulemaan.

[QUOTE="a p";28602040]Oulu on lähin kaupunki :) Suht lähellä sitä siis.[/QUOTE]

Minä Oulun läheltä myös. Ap, tiesitkö että Temmeksellä on ilmainen kotieläinpiha. Se on ilmainen, jos ostaa kahvilasta jotain, siis vaikka pelkät kahvit. Ei tuu kalliiksi. Monta eläintä siellä ei ole, mutta voihan siellä silti käydä :) Ja sittenhän melkoilmaisia ovat ne liikennepuistot (kempele, oulu). Taitavat maksaa 2 euroa "ajokortti" ja sen jälkeen koko kesä ilmainen. Riippuu tietty minkä ikäinen lapsi on että mikä kiinnostaa.

Mulla kiinnostaa tuo alle 13 saavat liput.. Siis mistä saavat? Eikös se ole niin että jos jostakin vaikka akkarin välistä on ne onnistunut saamaan vai jaetaanko nuita jossain? Meillä liput on jo mutta uteliaisuuttani kysyn..

Voihan tivoliin mennä myös tunnelman vuoksi, sopia lasten kanssa yhdestä tai kahdesta laitteesta (ranneke ei ole välttämättömyys). Herkut siellä on kalliita, me on ruukattu tivolin jälkeen hakea kaupasta jätskit:)

Yhteistyössä