Haku AMK:hon nyt ja aloitus vasta parin vuoden päästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja visiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

visiitti

Vieras
Saakohan paikkaa, jos kertoo että ei ole aikomustakaan aloittaa vielä syksyllä vaan parin vuoden päästä? Esimerkiksi Savoniaan hakiessa on ennakkotehtävä jossa kysytään miksi haet juuri nyt opiskelemaan.

Olen siis hakemassa sairaanhoitaja-puolelle.

Ei kyllä yleensä ole mahdollista. Siirtoa voi hakea vain vuodeksi ja siihenkin on oltava hyvä syy. Esim äitiysloman takia ei saanut koko vuotta vapautusta. Ymmärtääkseni Savoniassa sama käytäntö kun naapuri amk:n kävin.

Siis tällaset hakijat, jotka meínaa aloittaa opiskelun vasta kahden vuoden päästä... voi juma.... Tosi kiva, kun viet paikan joltain, joka alottaisi opiskelun samoin tein. Itse meinaan nyt hakea ja toivon, ettei tuollainen paikan varaaja vie mun mahdollista opiskelupaikkaani!!! Pistää vihaksi. :(

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Siis tällaset hakijat, jotka meínaa aloittaa opiskelun vasta kahden vuoden päästä... voi juma.... Tosi kiva, kun viet paikan joltain, joka alottaisi opiskelun samoin tein. Itse meinaan nyt hakea ja toivon, ettei tuollainen paikan varaaja vie mun mahdollista opiskelupaikkaani!!! Pistää vihaksi. :(

No haloo!! Sinne otetaan sitten joku toinen tilalle, jos itse on poissaolevana. Ainakin mulle sanottiin, että täytyy ilmoittaa määräpäivään mennessä, pystyykö aloittamaan vai ei, että voivat ottaa vaikka sitten varasijalta siihen jonkun. Annoin siis jollekin toiselle mahdollisuuden päästä opiskelemaan ;)

Minä tein juuri noin, tosin en ollut varma aloitanko vuoden vai kahden päästä. Olen ollut aina niin nöyrä ja jäänyt muiden jalkoihin, nyt päätin etten välitä mitä muut ajattelevat, vaan kerrankin vain itseäni.

Yhteistyössä