Hakusessa koirarotu joka tykkää oikeesti olla sylissä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stella fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stella fani

Vieras
Mä rakastan koiria ja meillä on yksi koira, joka ei vaan tykkää olla lasten sylissä.
Se on aivan ihana koira ja pitkiä lenkkejä teen koiran kanssa. Ja koira on meillä on kun minä sen halusin, mutta menee hermo, kun tyttö haluaa pitää koiraa sylissä ja koira rimpuilee, ei halua olla sylissä.
Joten olen nyt miettinyt että pitäisikös hankkia toinen koira joka tykkää olla sylissä, mutta koirasta se vastuu jää kuitenkin minulle, minä sen hoidan ja lenkitän siinän missä toisen koirankin.

Meillä oli aikanaan toinen cockeri semmonen, että se olis ollu 24/7 jonkun sylissä, jos se olis saanu päättää. Ja nyt tällä hetkellä yli iso norjan harmaa uros kuvittelee olevansa 2 kiloa painava pieni sievä sylikoira :xmas:

Tjaa. Meidän koira ei tykkää olla sylissä muuta kuin silloin kun sillä on kylmä (esim. ulkona). Mutta tykkää kyllä kun rapsutellaan ja nuohoaa kyljessä. Eikö se riitä?

meil noi kaks urosmuuttia (koot 73cm/44kg ja 65cm/40kg) ovat aikasmoisia sylikoiria... Ja tuo narttu on kans kaikista eniten... Et nää meitin koirat ja muitakin rodun edustajia tuntien viosin sanoa, et Alaskanmalamuutti on todellakin sylikoira :D

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
meil noi kaks urosmuuttia (koot 73cm/44kg ja 65cm/40kg) ovat aikasmoisia sylikoiria... Ja tuo narttu on kans kaikista eniten... Et nää meitin koirat ja muitakin rodun edustajia tuntien viosin sanoa, et Alaskanmalamuutti on todellakin sylikoira :D
Peesi tähän :D Meidän mammutti tulee aina syliin, jos vaan pääsee.

Mun profiilissa on sellainen koira, joka tykkää olla sylissä. Olis sylissä vaikka koko päivän, jos vaan jaksais sitä kantaa ja sylitellä. Koira on sekarotuinen, rotuine bichon frisé ja kääpiövillakoira.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks koiran pitäis jaksaa istua lapsen sylissä!!!
Minkähän takia tähänkin perheeseen eläin hankitaan, lapsen leluksi??

Meillä koira ei ole lasten lelu. Rakastaa lapsia yli kaiken ja menee tyttöjen syliin, jos tytöt vaan ottaa. Meillä lapset on opetettu arvostamaan koiria, eli meillä ei leluna pidetä, mutta leikeissä on koira monesti mukana. Innoissaan juoksee koirana leikissä eikä ollenkaan pistä vastaan. Toisaalta jos on väsy ja haluaa levähtää omalla paikallaan, saa se siellä olla rauhassa eikä sitä sieltä häiritä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Peesi tähän :D Meidän mammutti tulee aina syliin, jos vaan pääsee.

Kovin hiljaisia sylikoiria nuo ei vaan oo... meil on tuo nuorempi uros huutanu eilisaamusta asti surkeena, ku morsio läks kotio...

Kovin hiljaisia sylikoiria nuo ei vaan oo... meil on tuo nuorempi uros huutanu eilisaamusta asti surkeena, ku morsio läks kotio...
Meillä on kyllä hyvin hiljainen mammutti, mutta sillä ei olekaan sulho lähtenyt. Itse asiassa sillä ei edes ole sulhoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Meillä on kyllä hyvin hiljainen mammutti, mutta sillä ei olekaan sulho lähtenyt. Itse asiassa sillä ei edes ole sulhoa.

Juu kyl nuo hiljaisiakin osaa olla... kaks tuolla makoilee hiljaa, eikä pihaustakaan kuulu ja yks sit ulvoo niidenkin edestä ja kiertelee ympäri tarhaa...

Yhteistyössä