Hakusessa koirarotu joka tykkää oikeesti olla sylissä!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stella fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks koiran pitäis jaksaa istua lapsen sylissä!!!
Minkähän takia tähänkin perheeseen eläin hankitaan, lapsen leluksi??

niin enkä mä kirjottanut että mä sen koiran alunperin halusin ja hoidankin sen, mutta haluaisin toisen koiran jota tyttö voisi pitää sylissä, mutta ei leluna, nuket on sitä varten ja olis siitä toisesta koirasta talle olemassa olevallekin seuraa.

Mulla on venäjän toyterrieri joka valtaa minun ja meidän AIKUISTEN vieraiden sylit mennen tullen. Minun lapsen syliin ei menis vaikka maksettas, eikä muidenkaan lasten. Koirat ei ymmärrä lapsia. Lapset käyttäytyy erilailla kuin aikuiset ja on arvaamattomia, suoraan sanottuna opettaisin itse lapselle että koira ei ole sylilelu tai muukaan lelu. Meillä lapsi ei saa otttaa koiraa syliin, ei edes yrittää. Koiraa silitetään yhdessä ja muuten sen annetaan olla rauhassa. Joten jos harkitset jotain kivaa sylilelua lapsellesi, osta pehmolelu! Eläin ei ole lapsen miellyttämiseen hankittava "hyödyke".

Mulla on venäjän toyterrieri joka valtaa minun ja meidän AIKUISTEN vieraiden sylit mennen tullen. Minun lapsen syliin ei menis vaikka maksettas, eikä muidenkaan lasten. Koirat ei ymmärrä lapsia. Lapset käyttäytyy erilailla kuin aikuiset ja on arvaamattomia, suoraan sanottuna opettaisin itse lapselle että koira ei ole sylilelu tai muukaan lelu. Meillä lapsi ei saa otttaa koiraa syliin, ei edes yrittää. Koiraa silitetään yhdessä ja muuten sen annetaan olla rauhassa. Joten jos harkitset jotain kivaa sylilelua lapsellesi, osta pehmolelu! Eläin ei ole lapsen miellyttämiseen hankittava "hyödyke".

Koirat on kaikki yksilöitä. Entä jos uusi koiranne ei sekään viihdy sylissä, vaikka rodun muut edustajat usein viihtyisivät? Sittenkö hankitaan kolmas koira?
Ei tulisi ikinä mieleen hankkia koiraa, jotta lapsi voi pitää sitä sylissä...

Yhteistyössä