N
"neuvottelija"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30828327:Eli et tajunnut, mitä tuossa äsken sanoin noista hammaslääkäreistä ja tukiopetuksista.
Ilmeisesti en.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30828327:Eli et tajunnut, mitä tuossa äsken sanoin noista hammaslääkäreistä ja tukiopetuksista.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30828261:Sanotaanko siis suomalaisille pojille, ettet pääse tukiopetukseen tai hammaslääkärille, koska tämän vuoden budjetti on käytetty, mutta maahanmuuttajat pääsevät noihin silti? Vai mitä tarkoitat?
Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;30828436:Sitähän se on tähän asti ollut, vaikkakin jo arvaan ettet sinä ole sellaista huomannut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30828440:Okei. Missäs päin tällaista tapahtuu? Täällä meillä päin kyllä pääsevät kaikki lapset hammaslääkäriin ja tukiopetukseenkaan ei ole suomalaisia kielletty menemästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;30828460:Mitäs mä sanoin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30827491:Niin, en minä persuja vastaan ole ollut missään vaiheessa, paitsi siinä, että ovat olleet liikaa yhden asian ympärillä. Mutta näille palstavaahtoajille olen kyllä yrittänyt selittää, ettei maahanmuuttopolitiikka nyt ole ihan sitä, että laitetaan rajat kiinni ja lopetetaan kaikki maahanmuuttoon liittyvä.
Ei kukaan sellaista ole vaatinutkaan. Täällä on moneen kertaan yritetty selittää viherpunikeille, ettei työperäisessä maahanmuutossa ole mitään ongelmaa. Suvikset ovat sulkeneet korvansa ja huutaneet vain rasisteiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30828440:Okei. Missäs päin tällaista tapahtuu? Täällä meillä päin kyllä pääsevät kaikki lapset hammaslääkäriin ja tukiopetukseenkaan ei ole suomalaisia kielletty menemästä.
Kerro missä kunnassa asut niin selvitän kuntasi tilanteen.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30828468:Minä kysyin sinulta kysymyksen. Mikset vastaa? Onko se nyt minun vikani, jos minun paikkakunnallani homma toimii?
Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;30828481:Kerro missä kunnassa asut niin selvitän kuntasi tilanteen.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30828488:Länsi-Suomen läänissä, sen verran voin sanoa, paikkakuntaa en todellakaan kerro. Ja minkä tilanteen selvität? Etkö usko, että täällä suomalaiset lapset pääsevät hammaslääkäriin ja tukiopetukseen?
Mikset kerro oman kuntasi tilanteesta?
Ei kukaan sellaista ole vaatinutkaan. Täällä on moneen kertaan yritetty selittää viherpunikeille, ettei työperäisessä maahanmuutossa ole mitään ongelmaa. Suvikset ovat sulkeneet korvansa ja huutaneet vain rasisteiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;30828525:Eli et anna mahdollisuutta selvittää kotikuntasi tilannetta. Voishan sitä jäädä valheesta kiinni...
Espoon tilanteen voit itse ottaa selville.