S
Sivusta seurannut
Vieras
Ihan uskomatonta tämä palstoilla tappelu ja toisien ihmisten arvostelu ! Miten voi olla totta, että suomalaiset naiset on näin tyhmiä. Tai eihän täällä kaikki suomalaiset naiset ole. Onneksi. Varmaan se ala-arvoisin kansa, mikä ei saa sanaa suustaan normaalielämässä vaan pitää haukkua palstoilla ja selän takana kaikkea mikä liikkuu ja toki ylistää itseään siinä samalla... huh...