Osaako joku sanoa, että jos mie tuun Tampereelle junalla, niin onko miten pitkä matka Messuhallille (ilmeisesti entiseltä nimeltään Pirkkahalli tai joku sinnepäin)?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:Riittääkö edes viisi kilometriä?? Mä veikkaisin, että ainaski 7.
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:Bussilla taittuu kätevästi, ei mun mielestä kävele tuota matkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Hmm... Oiskohan siitä rautatieasemalta sit jotain suoraa (ja helppoa ) bussilinjaa tuonnepäin?
Tai taksihan vois olla kanssa vaihtoehto, jolla pääsis varmasti perille oikeaan paikkaan.
Siis kysymys ei kuitenkaan ole minusta vaan esikoisesta, joka ois tulossa sinnepäin, niin haluan vaan varmistella, että oisko mahdollisuutta laittaa poika yksin matkaan, ettei eksy :ashamed: , kuitenkin kyseessä poika joka ei oo Tampereella käynyt kun joskus 4-vuotiaana viimeks.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:Riittääkö edes viisi kilometriä?? Mä veikkaisin, että ainaski 7.
Ei o seitsemää... Kuus voi olla, mut mieskin väitti, että viis on aika lähelle (se on aika hyvä arvioimaan yleensä etäisyyksiä).![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:Riittääkö edes viisi kilometriä?? Mä veikkaisin, että ainaski 7.
Ei o seitsemää... Kuus voi olla, mut mieskin väitti, että viis on aika lähelle (se on aika hyvä arvioimaan yleensä etäisyyksiä).![]()
Paitsi että se on tasan 7kmKarttahausta katsoin matkan (autolla) rautatieasemalta messuhallille. Tasan 7 km
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tupla-äippä:Ei kyllä asemalta pääse bussiin suoraan..taksi voisi olla varmempi.Minkä ikäinen poika?
Alkuperäinen kirjoittaja naapuri:yli 5km muttei kuitenkaan 10km, ehdottomasti kuitenkin jollain kehonsiirtovälineellä tehtävä matka. koskipuistosta (rautatieasemalta muutama satametriä hämeenkatua) menee linjat 1 ja 7, jolla pääset suoraan pirkkahallille.
tervetuloa =).