Haluaa heti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nicemantos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti XL:
Katson kauhuissani kun totean mihin olen joutumassa, mutta himo voittaa pelon.

nyt kuule nainen me halutaa nussia näin herkullista pillua miehet sanoo. Olet vähän kauhuissasi mutta lohdutan sinut ja sanon että nämä miehet ovat erittäin kilttejä...ei ne muuta haluaa kun nussia sinut.

Katson kun te miehet riisutte itsenne ja miten teillä seisoo. Näen tosella monen laisia kulleja edessäni.

Nautit kuitenkin näistä kulleista ja sanoitkin että haluat maistella niitä. Jotkut miehet tulevat sun eteen ja sinä aloitat imeä noita kulleja..mmm....samalla kun imet niin runkkaat yhden tosien miehen kulli. Näyttä tosi kiihottavalta. Tunnet kuinka sun takana joku mies nuolee pillusi kunnolla ja sinä ihan kiemurtelet nautinnosta....

Miehet katsovat himokkaasti minua ja kysyvät sinulta saako tuota tarjoilijaa katsoa ja koskea kaikkialta.

Vastaat että kyllä saatte tulla koskemaan minua. Menet pöydälle makamaan ja levittelet jalkojasi, sinun sormet levittelee pillusi oikein rivosti... Kysyt mitä mieltä ollaan sinun pillusta? Miehet vastaavat melkein yhtä ääneen että oletpas narttu tosi kiimainen ja niin haluttavaa...

Mumisen jonkun kulli suussani sinulle haittaako jos tämä asu tuhriintuu?

Katselen kuinka sinä imet sitä kullia kovaa ja sanonkin sinulle että ei haittaa vaikka tulekin spermoja siiheen työasuun.

Minulla tilanne nyt parempi jlen lähes yksin nyt jo.

Se on mukavaa kun olet lähes yksin siellä, ehkä voit jopa hyväillä pillusi sitten.
Minulla on vain enää muutama työkaveri täällä ja nekin kohta menossa, sitten olen yksin...

Antaudun teidän himoillenne ja makaan pöydällä levitellen kaksin käsin pilluani jotta näette sen aukon. Minulla jalat aivan pystyssä.

MIten pantava ihana kiimainen pillu miehet sanoo. Joku ottaa sun jaloista kiinni kun ovat pystyssä ja levitää niitä. Nyt olet aivan avoin siellä pöydällä... Siellä tulekin yksi mies kulli kovana ja kysyy sinulta saanko vaan nussia sinut?

Vain sen yhden pienen.

Mutta haluat lisää. Hiero itsesi nyt kun olet yksin siellä.
Täällä ei ole enää kun yksi työkaveri ja hän lähtee siinä neljältä kotiin

Tunnen kun joku tulee kovan kalunsa kanssa pilluni huulille alkaen työntämään hitaasti sitä sisään

Hitaasti se mies työntää kova kullinsa ja miten helposti se menee sisään kun olet niin märkänä. Mies alkaa nussia sinut hitaasti, sinä oikein voihkit ja sanot ota minut tässä ja nyt

Status
Viestiketju on suljettu.