Haluaa heti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nicemantos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti XL:
Olen kerran joutunut tilanteeseen jossa mies sitoi minut pöydälle vatsalleni, antaen kahden muunkin ottaa minut.

Sitominen on kiihottavaa ja sitten vaan otetaan kunnolla

Siinä tunsin avuttomuutta, jalat harallaan. Kaikki paikat näkyvillä.

Sun turvoksissa oleva pillu oli esillä ja kullit sisään vaan ottaen ja lopuksi sinut täyttäen...nam

Voin vakuuttaa olleeni turvoksissa sen käsittelyn jälkeen. En edes aina tiennyt kuka oli sisälläni, ainoastaan nautin.

Sehän oli varmasti se mikä oli tärkein että sinä nautit.
Uskon kyllä että olit tosi turvoksissa ja se olisi ollut kiihottavaa nähdä...

Voit arvata, tuskin kantoivat minua. Se kyllä varmasti viimeinen kerta kun tämä likka noin monen mukaan, ei kyllä paikat kestä. En halua enään koskaan olla pillu hellänä viikkoa.

Voit arvata, tuskin kantoivat minua. Se kyllä varmasti viimeinen kerta kun tämä likka noin monen mukaan, ei kyllä paikat kestä. En halua enään koskaan olla pillu hellänä viikkoa.

Mutta siinä kiimaisessa tilassa ei ajattelee että paikat ovat kipeitä vaan ainoa asia joka on mielessä on kullia ja miehet ajattelee pillua..ja siihen ne nussii ja lopuksi täyttää spermalla....
Kuitenkin erittäin kiihottavaa kuulla

Oikeastaan en tainnut ajatella juuri mitään, ehkä ainoa minkä tajusin että yhdellä oli pidempi kuin muilla koska hän osui kipeästi perille saakka ja yhdellä taas paksumpi kuin toisilla.

Oikeastaan en tainnut ajatella juuri mitään, ehkä ainoa minkä tajusin että yhdellä oli pidempi kuin muilla koska hän osui kipeästi perille saakka ja yhdellä taas paksumpi kuin toisilla.

Ehkä ei niin kivaa jos on oikein iso silloin varmasti sattuu. Se paksumpi oli parmpi kun sai orgasmin sulle.

Aika kiihottavaa nussia spermattu pillu ja kun saa vaan ottaa ja antaa mennä...mmmm

En tosiaan voi sanoa nauttivani jos miehellä hevosen kokoinen kalu.
Hän osasi käsitellä ja nai välillä nopeaan välillä hitaasti nautiskellen. Veti lähes ulos ja taas sisään, tunsin miten avoin olin.
Muuten minkä ikäinen olet?

En tosiaan voi sanoa nauttivani jos miehellä hevosen kokoinen kalu.
Hän osasi käsitellä ja nai välillä nopeaan välillä hitaasti nautiskellen. Veti lähes ulos ja taas sisään, tunsin miten avoin olin.
Muuten minkä ikäinen olet?

Monta kerta pienempi kulli on parempi. Juuri noin on erittäin kiihottavaa kun saa vetää melkein kullin ulos ja sitten taas vaan sisään, välillä pysähtyä kokonaan, katsella kuinka turvoksissa pillu onkaan ja miten avoin ja odottava se on. 47 olen.

Pikemminkin kuulostaa siltä, että nyt on kyseessä joku peräkammarin poika joka on ammentanut kaiken naisa koskevan tietonsa miestenlehdistä...

Mieshän voi nähdä miten työntyy naisen pilluun ja nauttia näkymistä.
Hui olet vanhempi ja kokeneempi kuin minä.

Niin voi nähdä ja se on niin kiihottavaa, kulli kiiltää naisen kiimaisesta nesteestä...mutta nainen voi vaikka käyttää peilin apuna niin hänkin saa katsoa, varmasti se kiihottaa.
Niin varmasti olen...

En ole kokenut ikäistäsi miestä koskaan, olen tosi kiimassa täällä nyt.

Pillu märkänä istut siellä ja ehkäpä hierot itsesi...nami. Minäkin tosi kiimainen täällä nyt.

Status
Viestiketju on suljettu.