M
mitä tästä ajatella
Vieras
sehän se. vuodet kuluu ja meillä on ollut monenlaisia elämäntilanteita. pirteitä ja ihania ja väsyneitä ja ahdistavia ja olen ajatellut, että yhdessä selvitään kaikesta. ja mä olen ollut välillä ihan kamala ihminen kun olen purkanut kaikki paineet miehen niskaan. Olen sit ollut onnellinen, että mies on mua jaksanuut. kaikki tapahtuu niin salakavalasti enkä aina tiedä sitten itsekään, että mikä on normaalia ja mikä' ei. mies on muuten niin tavallinen, asiallinen, kohtelias, ystävällinen. tosin jotenkin viime vuosina on tuntunut, että se koettaa jotenkin manipuloida mua, miten sen selittäisin. että jos kerron esimerkiksi sille minkä koen ongelmana meidän suhteessa, esim liian rajun seksin miehen osalta, niin mies kääntää sen MINUN ongelmaksi : että olen liian estynyt, mikä taas johtuu siitä ja tuosta. tai se on esimerkiksi valittanut, että kun se saa niin harvoin, niin sitten sen on vaikea kontrolloida itseään. tai kuittaa kaiken naurulla. tai että mun pitäs olla onnellinen, kun se haluaa mua niin kovasti.
tunnen itseni maailman paskimmaksi olennoksi kun elän tällaisessa suhteessa =( miten helvetissä olen vajonnut tällaiseen.
tunnen itseni maailman paskimmaksi olennoksi kun elän tällaisessa suhteessa =( miten helvetissä olen vajonnut tällaiseen.