Haluaakohan tää kaveri ihan tahallaan vaan kiduttaa itseään ( paska mies...)??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epänormaalia vai normaalia sittenkin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epänormaalia vai normaalia sittenkin?

Vieras
On-offia ollu ties kuin kauan, mies pettää ja nainen on muuttanu veks, aina ottaa ukon takas. Vasta pari viikkoa sitte erosivat ( taas...) ja nyt ovat sit jo kihlautuneet. Siis ei mene mun järkeen, onkohan tää naikkonen semmonen persoona joka nauttii tommosesta tuskasta, tietäen että aina tulee mies pettämään mut ottaa silti takasi paremman huomisen toivossa. Ei ole lapsellakaan helppoa, ei... :(

Vaikea sanoa. Tai sitten nainen ei kestä vaan olla yksin, on läheisriippuvainen.

Itse tiedän myös tallaisen pariskunnan, heillä ei onneksi lapsia.Heidän on-offeiluaan ja pettämisiään on jatkunut n. 6 vuotta. JA on-offeilu tapahtuu noin 3kk sykleissä. Eli 3kk on, 3kk off...

Mä kattelen tällaista kans lähipiirissäni :( Ristiriitaista ja rankkaa kavereillekin kun ovat eka lohduttelemassa ja myötäilemässä kuinka paska mies on kun eroovat ja sitte hetken päästä pitäis olla iloinen toisen puolesta kun se mies kuitenkin on "elämän mies". Kyllä niissä miehissä niitä hyviäkin puolia on ja ne on näistä naisista niin ihania että kestävät sen paskanki sitte. Ilmeisesti näin, en tiedä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös se sitten ole niin, jos nainen muuttaa pois ja palaa takaisin, niin mieshän on ottanut naisen takaisin eikä päinvastoin.

Mun mielestä se on sama kuka muuttaa ja mihin ja miten päin. Se on se pointti, että jos toinen on ollut se kusipää ja pettänyt ym, niin silloin se toinen on se, joka suostuu ottamaan toisen takaisin sonnasta huolimatta.

Yhteistyössä