Haluaisiko kukaan jutella minun kanssa vähän aikaa?

Huomenta. Esitän sinulle muutamia kysymyksiä kuten miksi olet ottanut nimimerkin Rätti Väsynyt, onko elämäsi syvässä hangessa rämpimistä vai oliko kyseessä hetken mielijohde?
Miten ja miksi päädyit joskus tänne keskustelupalstalle?
Koetko saavasi oikeanlaista palautetta itsellesi muilta palstalaisilta? Jos et niin miten se vaikuttaa sinuun?
En odota mitään esseetä voit vastailla lyhyesti. Leppoisaa päivää.

Huomenta :) Nimimerkkini ei liittynyt vireystilaani tai elämäntilanteeseeni rekisteröityessäni.
Puolet vanhemmista on miehiä ja taisin saada taannoin jatkuvasti banneja vauvalle niin minut ikään kuin pakotettiin tänne. En kirjoittele palautteen takia, yleensä muuten vaan, toisinaan vähän asiakeskeisemmin. Palstailu on minulle mukavaa ajan kulua, nykyisin aika harvoin olen joutanut täällä käymään, mutta uskoisin, että tillanne tulee paranemaan :)
Huomenta. Esitän sinulle muutamia kysymyksiä kuten miksi olet ottanut nimimerkin Rätti Väsynyt, onko elämäsi syvässä hangessa rämpimistä vai oliko kyseessä hetken mielijohde?
Miten ja miksi päädyit joskus tänne keskustelupalstalle?
Koetko saavasi oikeanlaista palautetta itsellesi muilta palstalaisilta? Jos et niin miten se vaikuttaa sinuun?
En odota mitään esseetä voit vastailla lyhyesti. Leppoisaa päivää.

Rättiväsynyt on hauska kirjoittaja. Hän ei pahoita kenenkään mieltä. Ihmisen elämään kuuluu joka päivä miettiä ruokalistaansa. Lämmitin eilen pakastekalakeiton. Mietin keitänkö tänään kalakeiton vai jotain muuta.
Pidän helmikuussa tiukan budjetin ruokamenoissa.
Olen samalla hengessä mukana ihmisten kanssa, joiden rahat ovat sopeutusleikkausten takia erittäin vähissä.

Yhteistyössä