Haluaisin auttaa lasten- ja kodinhoidossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen sitä mieltä että monella on aika iso kynnys ottaa yhteyttä ja kysyä palkkatoivettasi koska sitä et millään muotoa tähän laittanut.
Itse mm jätän jopa kaupan ilmoitustauluilla olevat myynti ilmot huomioimatta jossa lukee vain "tarjousten perusteella"
kerran olen vastaavaan soitellut ja kyllä sillä myyjällä oli jo heti selkeä toive että melkein uuden verran olisi pitänyt saada tuottesta (miksi ei siis kerrro sitä heti myynti ilmossaan)
kun itse ehdotin puolet niin aika noloa minusta molemmille.

En saata uskoa, että tähän ilmoitukseen tosiaan reagoidaan näin. Ihan kummallista. Jos ei tarvitse palveluja, ilmoituksenhan voi jättää omaan arvoonsa, huomiotta. Mikä ihmeen tarve heti vääntää joka asiasta negatiivista. Jos itse tarvitsisin lastenhoitoapua, niin persoona, kiokemus lasten kanssa työskentelystä tms. olisi ratkaisevaa. Yliopistotutkinnolla ei ole sen kanssa mitään tekemistä. jos ihmisellä yliopisto käytynä, hän muutenkin todennäköuiseesti tekee jotain muuta kunin hoitaa perheissä lapsia, ainakin toivottavasti...käyttää siis hyödykdi hankkimansa koulutuksen..

Yhteistyössä