Haluaisin, että ensi vuosi olisi vuosi 2006.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En halua, että ensi vuosi on 2016, vaan haluaisin sen olevan vuosi 2006, sillä olen viime vuosien aikana tajunnut liiankin selvästi, että tein sinä vuonna elämäni suurimman virheen, kun muutin pois synnyin kaupungistani. Haluan palata takaisin 2000-luvun alkuun siihen synnyin kaupunkiini, takaisin unelmien asuin seudulle (jonne haluisin muuttaa teinistä asti muuttaa ja johon pääsinkin muuttamaan) ja haluaisin takaisin nuoruuteni ja elämäni onnellisimmat vuodet, jotka siellä vietin. Haluan palata tuota kesken jäänyttä elämää, jota olen kaivannut takaisin siitä hetkestä lähtien, kun muutin sieltä pois. Haluan elämää tuota elämää, jossa siellä elin. Jos se ei ole mahdollista, niin haluaisin ainakin kuolla pian, sillä kuollessani sieluni vapautuu kaikesta ahdistuksesta, surusta, kaipuusta ja pelosta, jota tulevaisuus tuo tullessaan.

No mikset muuta sinne? Jos kaipuu on noin valtava.

En kuitenkaan pystyisi menemään elämään täysin samaa elämää, mitä elin siellä ennen kuin muutin tänne, missä nykyään asun ja minä haluan takaisin juuri siihen aikaan ja sellaiseen elämään, mitä elin silloin kun muutin sieltä pois vuonna 2006. En varmasti pääsisi asumaan esimerkiksi juuri samaan asuntoon, missä silloin asun ja vaikka pääsisin, niin tässä olisi nyt reilu 9 vuotta väliä kun muutin sieltä pois joten en voisi elää siellä enää täysin samanlaistaa elämää kun silloin elin, koska minä itse ja se lapsuuskaupunkini ovat muuttuneet liikaa. Ne seudut eivät ole enää sellaisia kuin ne olivat silloin kun muutin sieltä pois. Sitä paitsi sukulaiset eivät hyväksyisi muuttoani sinne, kun minä jättäisin tänne vanhat vanhempani ilman minun apuani ja turvaa, jota minun asumiseni heidän lähellään tuo.

Yhteistyössä