haluaisin isommat rinnat, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo oikeesti rinnat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo oikeesti rinnat

Vieras
en kuitenkaan haluaisi silikoneja. jotenkin ajatus et olis rinnoissa jotain keinomaterialia pelottaa. Mutta isommat rinnat haluaisin... mutta kun muita vaihtoehtoja ei taida olla....
miten pääsee pelosta yli vai tyydykö tähän AA70 olemattomiin rintoihin, joihin ei löydy edes lasten osastolta istuvia liivejä.
auttakaa nyt joku

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Miksi haluat isommat rinnat? Siis ulkonäön takia tietysti, mutta mikä siinä olisi paremmin sitten? Olisiko rahaa silikoneihin?

ei minua rintojen koko oikeastaan haittaa. haittaa vain se ettei kaupasta, edes liiviliikkeestä löydy istuvia liivejä jotka vähän suurentas rintaa. paidatkin näyttäs päällä paremmalta.....

Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
kasvatetaan myös omalla rasvalla nykyään

joo tästä olen kanssa netistä lukenut, et otetaan reisistä ja vatsasta omaa rasvaa ja siirretään rintoihin. mutta mitään pysyviä tuloksia tällä tavoin ei saada kyllä aikaiseksi....

omaa rasvaa siirtämällä saa pysyviä tuloksia nykyään. kannattaa keskustella asiasta lääkärinkanssa. voit myös ottaa aluksi yhteyttä sähköpostitse jos et halua mennä paikanpäälle.
se saattaisi olla sulle muutenkin parempi vaihtoehto kun silikonit jos olet noin laiha. löytyykö sulta ees rasvaa mitä siirtää?

Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo oikeesti rinnat:
en kuitenkaan haluaisi silikoneja. jotenkin ajatus et olis rinnoissa jotain keinomaterialia pelottaa. Mutta isommat rinnat haluaisin... mutta kun muita vaihtoehtoja ei taida olla....
miten pääsee pelosta yli vai tyydykö tähän AA70 olemattomiin rintoihin, joihin ei löydy edes lasten osastolta istuvia liivejä.
auttakaa nyt joku

Ole iloinen pienistä rinnoista :)
Itse 75DD -kokoisena tyytyisin mieluusti vähän pienempiinkin, mutta näillä mennään. Pienemmät rinnat olisi mukavammat urheillessa ja muutenkin, vois pukeutua ihan erilaisiin vaatteisiin kuin nyt.

Yhteistyössä