Haluaisin kokea rakkauslaulu-rakkautta. Onko sellainen mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhyy

Vieras
Kuuntelen musiikkia samalla kun siivoan ja viime aikoina olen liikuttunut kun kuuntelen mieslaulajien laulamia rakkauslauluja. En ole koskaan kokenut sellaista rakkautta, että olisin jonkun "kaikki" ja muuta mitä lauluissa sanotaan. Tiedän ettei tosielämä ole kuin elokuvaa, mutta onko ketään teistä rakastettu niin että sydämeen sattuu? Itselläni on lapsiakin, mutta se rakkaus on erilaista. En edes tiedä olenko kokenut miesten taholta sellaista "oikeaa" rakkautta. Melkein itkettää...

Sellainen kokemus on tietyllä tavalla mahdollinen elää, hetkellisesti.

Mutta tuo sydämeen sattuminen, ei tässä nyt infarktia kelleen toivota.

Mitään tekemistä sillä rakkauslaulujen rakkaudella tosin ei ole arjen, hernekeiton, uhmaikäisen lapsen ja kalsaripyykin kanssa.
Niiden sietämisestä kasvaa toisenlainen rakkaus, ja kun sen ymmärtää aina väliin hetkellisesti vuosikymmenten suhteen jälkeen, niin se pakottaa sydäntä ja kostuttaa kyynelkanavia.

Kyllä on. Mun ja miehen rakkaustarinan alku oli kaikessa mahdottomuuksissaan sellainen, että koskaan en usko kenenkään rakastavan mua niin paljon, enkä että itse kykenisin rakastamaan ketään niin paljon. En ala yksityiskohtia tässä kertomaan mutta sanotaanko näin että uskon vahvasti meidän olevan luodut toisillemme, sen verran paljon töitä tehtiin että saatiin olla yhdessä lopulta.

Ja meidän elämä on kaikin puolin ollut kuin niissä lauluissa, lukuunottamatta sitä tosiseikkaa että yleensä parhaimmat rakkauslaulut kertoo ajasta jälkeen rakkauden ja kaipauksesta toiseen. Meillä sen sijaan lähes 10v jälkeen edelleen tunteet yhtä vahvat, tuo yhteinen historia nitoo meidän niin tiiviiksi pariksi että on vaikea uskoa minkään/kenenkään sitä hajottavan. Niitä asioita mitä me on koettu, ei pysty kokemaan kenenkään muun kanssa.

[QUOTE="xXx";25568963]yleensä parhaimmat rakkauslaulut kertoo ajasta jälkeen rakkauden ja kaipauksesta toiseen.[/QUOTE]Tosiaan! Sellaisesta tasaisesta arjen rakkaudesta ei kovin tulisia lauluja varmaan kirjoitettaisi. Yhdessä koetut hetket (riidatkin) sitovat koko ajan enemmän yhteen. Elo on aika tasaista, lukuunottamatta joitain pieniä hetken oivalluksia siitä, kuinka paljon rakastaa toista.

Sitä paitsi toisilla on myös sellainen temperamentti, että tunteet räiskyy olan takaa, ja toisilla se on vain tasaisempaa aina, vaikka tuliskin se sopiva kumppani kohdalle ja rakastuisi. Enpä tiedä.

Joissain suhteissa toinen voi rakastaa toista kuten lauluissa ja sanoakin sen usein, mutta toisella on sellainen luonne ettei osoita sitä tai pysty tuntemaan samoin.

Ei oo..tai voi olla, mut hyvin pian se elämä alkaa muuttua ihan toisenlaisiks lauluiks. Miten ois vaikka Chisun sabotage "Jälleen suloinen sabotage, mä putosin sun ansaan.... ... ja kohta nuolen haavoja, syviä ja suolaisia"

Yhteistyössä