Haluaisin olla pieni nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kompleksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kompleksi

Vieras
Haluaisin edes päivän ajan kokeilla, millaista olisi olla kevyt, pienikokoinen nainen, jolla on sirot nilkat ja sääret. Vaihteeksi taas surettaa olla yli 170-senttinen ja reilu 70-kiloinen. Ei lohduta se, että olen ehkä jotakuta vahvempi ja jaksan kantaa ja nostaa enemmän. Tai että yletyn paremmin ylähyllylle ja väkijoukossa näen paremmin. Lenkkipolulla tunnen itseni raskaaksi ja kömpelöksi. Kauniita ja naisellisia saapikkaita voin vain ihailla, kun suurin osa ei mahdu minun pohkeisiini.

Minua surettaa, kun mieheni sanoo, että X:n tyttöystävä on muuten todella pieni nainen tai jotain vastaavaa. Pienuus on ihanaa, söpöä ja naisellista. Vaikka laihduttaisin, olisin silti iso ja leveäharteinen. Olen laihtunut ja lihonut kymmeniä kiloja elämäni aikana, ja aina olen kokenut olevani iso. Kouluaikojen kommentit muistuvat hyvin mieleen edelleen. Mammutti.

Älä valita, vaan laihduta. Yritetään. Ongelma on kuitenkin pään sisällä. Kunpa oppisin olemaan ennen kuin saan (tyttö)lapsia, olisi kamalaa siirtää samat kompleksit heille. Haluaisin näyttää heille, että olen oikeasti itseeni tyytyväinen, eivätkä mainoskuvat tai muut naiset minua hetkauta. Aina tulee kuitenkin vastaan vielä kauniimpi nainen, niin miksi murehtia? Olisipa se niin helppoa.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.

Sisareni on siro ja "pieni" vaikka ei pieni olekaan. 174cm. Itse tunnen itseni edelleen normaalin kokoiseksi, muutamien seurassa jopa isoksi, olen 163cm ja olen laihduttanut 20kg ja painan nyt 51kg. Silti joskus haluaisin olla myös pieni ja siro. Yksi tuttavani on jotakuinkin 155cm, vaikka pituusero ei nyt niin iso ole, niin hän on todella siro ja "söpö".

Mä olen pieni ja siro nainen. Koko ikäni olen kuullut väheksyviä kommentteja isommilta naisilta ja sitä pilkkaa joka kohdistuu mun ulkonäköön. Usein isompi nainen tarttuu kiinni olkapäistä ja siirtää kuin lapsen. Älyäni aliarvioidaan suurten naisten taholta.

no aina välillä haluaisin olla sen 165cm (maksimissaan) jotta sulautuisin joukkoon ja voisin käyttää korkokenkiä ilman että olen keskiverto miehiä pidempi :D
ja olishan se kiva olla sopusuhtainen..

[QUOTE="Pieni";25503402]Mä olen pieni ja siro nainen. Koko ikäni olen kuullut väheksyviä kommentteja isommilta naisilta ja sitä pilkkaa joka kohdistuu mun ulkonäköön.[/QUOTE]Todella ikävää kuulla. En tiedä muuttuuko asetelma iän myötä, mutta ainakaan näin nuorena naisena en ole koskaan kuullut kenenkään haukkuvan pieniä naisia, päinvastoin.

[QUOTE="Pieni";25503402]Mä olen pieni ja siro nainen. Koko ikäni olen kuullut väheksyviä kommentteja isommilta naisilta ja sitä pilkkaa joka kohdistuu mun ulkonäköön. Usein isompi nainen tarttuu kiinni olkapäistä ja siirtää kuin lapsen. Älyäni aliarvioidaan suurten naisten taholta.[/QUOTE]

Itsellä sama homma. Itse olen nykyään tyytyväinen kokooni,koska ei se muuksi muutu. Mutta kieltämättä monesti tullut pahoitettua mieli inhottavista kommenteista. Kerran kaupassa yksi tuttu tätsy päivitteli kovaan ääneen mua samalla pyöritellen ympäri,ettei mulla edes perse leviä,vaikka kuinka olisin raskaana.. Silloin sapetti.

Todella ikävää kuulla. En tiedä muuttuuko asetelma iän myötä, mutta ainakaan näin nuorena naisena en ole koskaan kuullut kenenkään haukkuvan pieniä naisia, päinvastoin.

Minun kohdallani asetelma on aina ollut sama. Minulle tärkeät ihmiset suhtautuvat minuun söpöstellen hyväntahtoisesti, vertailevat käsien kokoa ja ihmettelevät pieniä sormia. Vähemmän tärkeät ihmiset taas, no, eivät ole niin mukavia.

Voin sanoa, ettei naisellisuus ole koosta kiinni ollenkaan, vaan enemmänkin kehonhallinnasta, ryhdistä ja liikkeistä. Ei kaikki pienet mitän söpöjä ja naisellisia ole. Pienillä on usein lyhyt ja paksu kaula ja pitkä selkä ja iso pää suhteessa. Ole vapaasti semmoinen kuin olet.

Minä olen suht pitkä(173cm) ja normivartaloinen. Painan n. 60kg, mutta siroksi minua tuskin voi sanoa. Olen aina halunnut olla 160 cm keijukainen. Monet ystäväni ovatkin aika pikkaisia. Teininä nostelin heitä kurkkimaan kaupassa ylähyllyjä :(

Jostain syystä taas moni pienikokoinen nainen on katsellut minua kadehtien "voi kun jostain saisi 10cm lisää pituutta". Ilmeisesti "oli niin tai näin, aina väärinpäin" pätee tässäkin kohtaa.

Olen yrittänyt tsempata itseäni ajattelemalla, että eivät mallit ja missitkään varsinaisesti pieniä ole. Joissain piireissä kokoa aarvostetaan. Uskon, että monen silmissä pitkä nainen on kaunis ja näyttävä. Pää pystyyn ap :)

Yhteistyössä