Haluaisin vielä viidennen lapsen, mutta asuntoon ei mahdu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän te ne sinne saisitte mahtumaan, jos haluaisitte. Juurikin vaatii tuota uudelleen järjestelyä. :) Mutta eriasia, haluatko lisää lapsia entisten kustannuksella? Siis, että joutuvat luopumaan omasta huoneestaan pikkusisaren tähden.

Eihän se luopuminen iso asia ole, ja lapsikin siitä äkkiä toipuu. Mutta mieti, mikä on mukavinta lapsillesi? Mitä järkeä haalia lisää lapsia, jos entistenkin kanssa ahdasta ja halua uusiin huonejärjestelyihin ei lapsilla tunnu olevan?

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
No ei meillä oieasti mitään romuvuoria ole! Jos siis siltä kuulosti tuo kirjoitukseni. Huoneet vaan eivät riitä....Tällä hetkellä kaikilla isommilla ipanoilla on oma huone ja kukaan ei tietenkään niistä haluaisi luopua.

No jos vaatimus on, että jokaisella lapsella täytyy olla oma huone, niin sittenhän sinne "ei mahdu". Aika hullua vain mielestäni tuollainen juttu, jos vanhemmat haluavat lisää lapsia! Vai annatko muiden lasten päättää, tuleeko teille enempää? Meillä nuo 3 TAHTOVAT nukkua yhdessä, eivät suostu erilleen, vaikka mahdollisuus olisi. Onhan se kivaa kun on huonekaveri, turvallisempaakin.

Ei meillä tietenkään lapset näitä asioita päätä. Tuntuu vaan pahalta "laskea" lasten elintasoa. Asumme alueella, jossa kaikilla lasten kavereilla on omat huoneet ja yleensä vielä ylimääräisiäkin huoneita siihen lisäksi.

Ääää...oletko tosissasi??? :o Joo, no jos naapureillakin on, niin toki teilläkin täytyy olla. Minulla ei taidakaan olle tähän enää sanomista. Kaunista päivänjatkoa!

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
AP. jos et ole provo, niin ymmärrän täysin....laajentakaa :wave:

Ei kyllä minä ihan tosissani olen... Ihanaa, että täällä edes pari ymmärtää yskän! Tuo laajennus on ollut mielessä. Pitäisi ihan selvittää kustannukset. Vaikka paljon se maksaa, se on varmaa! Nykypäivänä rakentaminen on himputin kallista.

Mutta pakkohan se on, jos haluaa :whistle: ;)
Meillä on 5h+k...laajennukseen tulee 2 makkaria ja aula lisää....4 lasta, eikä ole sittenkään liikaa tilaa :D

Saako kysyä, paljonko teillä on budjetti tuolle laajennukselle :O ?

Yhteistyössä