Haluaisin viidennen lapsen mutta en aio sitä hankkia koska pelottaa liikaa, että lapsesta tulee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja **
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

**

Vieras
erityislapsi tai vammainen ja sitä mä en vaan kertakaikkiaan jaksaisi.

Neljä tervettä lasta on jo siunaus, voisiko sama onni kohdata meidät vielä viidennen kerran?

En aio ottaa riskiä.

Koskaan ei voi tietää varmaksi ja elämässä mikään ei ole varmaa, mutta jos lasta haluaisin, niin en tuon pelon vuoksi jättäisi yrittämättä.Mä tulin kuudennen kerran raskaaksi hormonikierukasta huolimatta.Uskoin, että kaikki menee hyvin ja tulevalla lapsella olisi jokin tarkoitus, mutta toisaalta myös pelkäsin että kaikki ei mene hyvin ja niinhän siinä kävi, että pikkuisen havaittin kuolleen kohtuun, kun olin rakenneultrassa rv 20+4.Se oli minulle todella kova paikka :'(

Samaa itsekin meittinyt, mietin jo kolmatta odottaessani ja vielä enempi neljättä odottaessa kun vuosin hurjasti ekat 13 viikkoa. Ja kun tiedän että viideskin olisi tervetullut niin kyllä tulee fiilis että ei voi käydä niin hyvään lopputulokseen vielä viidennen kerran..

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Koskaan ei voi tietää varmaksi ja elämässä mikään ei ole varmaa, mutta jos lasta haluaisin, niin en tuon pelon vuoksi jättäisi yrittämättä.Mä tulin kuudennen kerran raskaaksi hormonikierukasta huolimatta.Uskoin, että kaikki menee hyvin ja tulevalla lapsella olisi jokin tarkoitus, mutta toisaalta myös pelkäsin että kaikki ei mene hyvin ja niinhän siinä kävi, että pikkuisen havaittin kuolleen kohtuun, kun olin rakenneultrassa rv 20+4.Se oli minulle todella kova paikka :'(

:hug:

No mulla esikoinen on erityislapsi, kehityshäiriö ja autistiset piirteet...uskallettiin silti se toinenkin tehdä, joka onneksi terve. Raskasta on yhdenkin erityislapsen kanssa, sen voin sanoa.

Mut niin se vaan on, ettei mitään voi tietää etukäteen, sitä joko uskaltaa tai ei uskalla. Onhan sulla ap jo 4 tervettä lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mulla esikoinen on erityislapsi, kehityshäiriö ja autistiset piirteet...uskallettiin silti se toinenkin tehdä, joka onneksi terve. Raskasta on yhdenkin erityislapsen kanssa, sen voin sanoa.

Mut niin se vaan on, ettei mitään voi tietää etukäteen, sitä joko uskaltaa tai ei uskalla. Onhan sulla ap jo 4 tervettä lasta.

Niin ja oli mulla ennen näitä lapsia 2 keskenmenoa myös.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Juu, onneksi mekin uskallettiin ekasta huolimatta tehdä toinenkin juoksuttamaan sitä. Oltaisiin ihan kusessa tämän yhden kanssa, jos ei sillä olisi siskoa.

Yhteistyössä