haluaisitko anteeksipyynnön vai antaisitko olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="manta";23019891]Laita se lurjus nyt pihalle miettimään tekosiaan pariksi tunniksi. Vaikka lumilapio käteen ja takaisin ei ole tulemista muutamaan tuntiin.[/QUOTE]

ei pysty kun se on töissä.. kohta se tulee kotiin ja sitten mie lähden käväseen ulkona :D
kait mie jääräpäisenä odotan että se myöntää toimineensa tyhmästi

Pyytäisin varmaan mieheltä anteeksi, että soitin keskellä yötä ja tinttailin (miten mies muka puhelimitse olisi pystynyt oikean reitin keksimään?).

no me sotellaan muutenkin öisin eli tilanteessa ei ollut siinä mielessä mitään outoa, eikä myöskään neuvon/ohjeen kyselemisessä kun kerran samassa duunissa ollaan. eli toisella saattaa olla kokemusta asiasta johon ei itse ole törmännyt

Minä luultavasti nauraa räkättäisin itsekseni miehen käytökselle... Ja sopivalla hetkellä huomauttaisin, että ei ole helppoa kulkea suljettua reittiä.

Pyytäisin varmaan mieheltä anteeksi, että soitin keskellä yötä ja tinttailin (miten mies muka puhelimitse olisi pystynyt oikean reitin keksimään?).

Minä ymmärsin, ettei ap halua anteeksipyyntöä siitä, ettei mies "keksinyt" oikeaa reittiä, vaan siitä, ettei mies uskonut sitä, mitä ap sanoi: reitti on suljettu.

Itse olisin tilanteesta vähän pahastunut ja odottelisin jonkin aikaa että mies ottaa asian puheeksi. Jos ei ottaisi, niin sitten ottaisin itse. :)

Anna mielummin olla, niin pieni asia ettei, siitä kannata alottaa mitään monen päivän mykkäkoulua. Voithan kuitenkin miehellesi huomauttaa ystävälliseen sävyyn, ettei ois tarvinnu paiskata luuria korvaan ja hermostua niin, paljon.

Mutta, en itekkä ole mikään hymy naama, jos yöllä herään ja sit pitäis alkaa vänkää jotain. Hermostuisin alta aika yksikön :).

Meillä oli pikkasen vastaava tilanne menneinä kesinä.
Meillä uusi asuntovaunu ja siihen etuteltta, no pihalla sitä etutelttaa mallattiin ja mies sanoi, että sen voi vetää mihin kohtaan vaunua tahansa, kun virallisessa paikassaan se oli ihan tyhmästi keskellä ikkunaa.
No seuraavassa paikassa sitä ei sitten voikkaan laittaa kuin tiettyyn kohtaan, tämä oli ihan ok mulle.

Mennään seuraavan kerran reissuun muutaman viikon tauon jälkeen, jolloin mies sanoo, että vedän tän teltan nyt tällein vähän yli, niin ei jää tohon fönärin kohdalle, olin hetken että, ai jaa sen siis voikin laittaa noin, siihen mies, että totta kai voi.

Taas mennään lomalla seuraavaan paikkaan ja kuulen kun mies ja keskimmäinen muksu vääntää samasta asiasta, muksu sanoo, että ei se ollut noin kxxxxllä, johon mies alkaa tiuskimaan, että kun sitä ei voi muuten laittaa, oman aikani kuuntelin ja sitten vaan tokasin, että mulle on ihan sama miten se teltta laitetaan, mutta xxxxx on kyllä oikeassa, kxxxxlla se oli niin kuin toinen sulle yrittää sanoa.

Siihen mies rupeaa mulle ihan hiilenä räpättämään, että tule sitten ja näytä miten se teltta pitää laittaa kun sitä ei voi sillätavalla laittaa.
Tokasin vaan, että älä rupea mulle raivoamaan, kun asia vaan on niin kun sulle tässä jo muutamaan kertaan on yritetty sanoa.

Niin perseestä olen minäkin, että otin kannettavan esille ja jo puretuista kuvista siihen näytölle läväsin kuvan, missä se etuteltta on just niin kuin sitä ei missään nimessä pysty laittamaan, ja siellä paikassakin mistä muksu isälleen sanoi.
Mies tuli vaunuun ja katto näyttöä (en siis muuten sanonut asiasta mitään, pistin vaan todisteet näkyville) jatkoi kiukkuisena hetken hommiaan ja kun sai itsekseen asiaa ajatella myöhemmin kyllä myönsi olleensa väärässä.
Tämä kaikki vielä ihan saman kesän aikana.
Taisi olla mies sen loman tarpeessa ;)

Joten todellakin ymmärrän sun pointin ;)

Yhteistyössä