Haluaisitko kaksoset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En, koska vauva aika olisi niin raskasta. Mutta jos odottaisin kaksosia, niin olisin niistä kyllä iloinen. Vähän epäloogista :D. Mutta jos saisin valita, niin yksi kerrallaan.

En. Yhdenkin kanssa oli välillä rankkaa vauva-aikoina, niin miten sitten kahden kanssa. Ja kun yhtä sai imettää parhaillaan puolet vuorokaudesta, niin kahden kanssa varmaan sitten 24/7. Ei, kiitos!

Kyllä, ajatus on ihana. Vaikka todellisuus voikin olla toista, ajatus joko identtisistä kaksosista tai pienestä tytöstä ja pojasta houkuttaa. Varsinkin identtiset tytöt olisivat aika <3

En. Mutta jos kaksoset ilmottaisivat tulostaan, niin tottakai olisin maailman onnellisin. Mutta en niitä etukäteen haluamalla halua. Ihan kiitettävän paljon saa takuta tämän yhdenkin yksivuotiaan kanssa, niin herranen aika jos niitä olis tässä kaksi :O No, olishan siihen jo tottunut eikä sitä varmaan silloin enää pitäis mitenkään erikoisen raskaana tai erilaisena, mutta nyt ajatellen niin yksi kerrallaan kiitos :)

[QUOTE="Vieras";26436698]En, koska vauva aika olisi niin raskasta. Mutta jos odottaisin kaksosia, niin olisin niistä kyllä iloinen. Vähän epäloogista :D. Mutta jos saisin valita, niin yksi kerrallaan.[/QUOTE]

Ja tähän vielä lisäys, että yhdenkin raskaudessa huolestun ihan riittävästi, liikkuuko, eikö liiku...Kaksoisraskaus on aina riskiraskaus, joten senkään puolesta en. Olisin varmaan liian huolissani koko ajan.

Mulla oli kolmannella kerralla kaksoset tulossa, mutta toinen meni kesken :'( Jotenkin se on jäänyt kaivertamaan ja kyllä mä olisin kaksoset halunnut. Vaan ei tule enempää lapsia meille enää.

[QUOTE="vieras";26436682]Minä haluaisin koska ovat niin suloisia. Ystävälläni ainakin on maailman ihanimmat ja helpoimmat kaksoset.[/QUOTE]

Ai miten niin? Mä oon sitä mieltä että ne on mulla ;-) vai minuako kenties tarkoitat??

Se on ihan potaskaa, että kyllä kaksi menee siinä kun yksikin. Ei edes imettäessä. Itsellä kaksospojat ja kyllä ne lapset on parempi yksi kerrallaan saada. Raskasta on monella tavoin. Mutta kummastakaan en tietenkään ikinä luopuisi, molempia rakastan yli kaiken, mutta mieluummin yksitellen.

En haluaisi, sillä kyseessä on riskiraskaus. Etenkin identtisillä kaksosilla on vaaransa. Minulla on identtiset kaksoset, joilla oli vaikea alku. Toinen vammautui ja toinenkin oli seurannassa useamman vuoden. Ensimmäiset vuosi oli erittäin raskas ja seuraavat kolme vuotta raskaita.

Saahan sitä aina haluta mitä vain, mutta se että toteutuuko haluamiset, niin se on eri asia. Kyllä minäkin olen monta kertaa halunnut, että osaisin lentää kuin lintu, mutta eipä ole tähän mennessä haluni toteutunut.

[QUOTE="vieras";26436999]Saahan sitä aina haluta mitä vain, mutta se että toteutuuko haluamiset, niin se on eri asia. Kyllä minäkin olen monta kertaa halunnut, että osaisin lentää kuin lintu, mutta eipä ole tähän mennessä haluni toteutunut.[/QUOTE]

Wau! Vähänkö olet fiksu...not.

EN.

Joka raskauden alussa oon pelännyt sitä, että saisin kaksoset.

Jos sellaiset kuitenkin tulisi, niin toki ne ilolla vastaan ottaisin. Sitten pitäisi vaan jaksaa ja pärjätä.

Yhteistyössä