Haluan että joku lukee TARINANI VIITATEN TOHON KAMALIA UUTISIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joku vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Joku vaan"

Vieras
Ja eritoten toivon että sinä joka aloitit ketjun KAMALIA UUTISIA.
Kerron äitini tarinan odottavasta esikosta joka olin MINÄ.
Tarinani kertoo miten joskus lääkäri tai lääketiede voi olla väärässä.

Äitini odotti minua -65 sairastui vihurirokkoon mikä oli -60 luvulla
kulovalkea tauti kuten esim vesirokko.
Äitini oli muistaakseni 12v raskaana lääkäri sanoi pitää keskeyttää vihurirokon sairastelu ei ole hyväksi sikiölle, pitää keskeyttää
Äitini ja isäni mietti ,tulivat siihen päätökseenettä pitivät minut
Olin esikoinen synnyn sit miten pahasti vammautuneena, he sit ei
hanki muita hoitavat vain minua.

Synnyinkin terveenä olin 10.kk ikäinen kun mammani huomasi herätyskellon pudottua.Että en kuule .
Näin olikin synnyin huonokuuloisena, en kuuro, ja olin kuitenkin muuten terve.
Kuitenkin ehdotettiin äidin vihurirokon sairastelun vuoksi keskeytystä.
Vanhenmpani ovat monta kertaa nämä 48v miettineet onneks ei keskeyttetty.

Joten AP sulle keskeytä vain jos ootte varmoja. Kyllä vkolla 30 keskeytys onnistuu.
Vanhempani eivät keskeyttäneet.En ollutkaan vammainen kun synnyin vain huonokuuloinen kuulolaite oiva apu.

Joten niinkuin joku sanoinkin täällä diagnoosi voi olla väärä, minun kohdallani oli.
Tänäpäivä käytän kuulokojetta , luen huulilta kuulon avulla , 4 lapsen äiti ,1 lapsenlapsi, 2 ammattia joiden parissa teen töitä

Joten tsemppiä AP Ja valtavasti voimia mitä sitten päätättekin

Ennen kuin kimpaannut lisää, haluaisin mainita ett tuon kyseisen ketjun alotusviesti on kirjoitettu 25.04.12 !!

Linkitä tänne. Tuol haul en löytänyt .
Jos se olin minä, mitä siitä? Mitä vahinkoa syntyi?
Toki oon voinut tehdä tilanteestani muita aloitusta , mitä väliä?
Vai haittaako se sinua?
Jos olenkin tehnyt jonkun aloituksen vaikka vuinna nakki sun tiedon mukaan 25.4.2012, on sit oikei tai ei se mua haittaa.
MUTTA SUA VISSIIN TAITAA KUN MUISTAT PÄIVÄN NOIN TARKKAAN.
Mun aihe varmaan ole niin maata kaatava asia vaikka ottaisin esille JOKA VUOSI.
Täällä on aina uusia henkilöitä.
Linkitä se tänne jossa olen kertonut, ihan mielenkiinnolla itsekkin haluan tietää mitä oon kirjoittanut,kun en haulla löydä
Olkoo mikä tahansa tuskin oon ketään satuttanut !! :)

[QUOTE="Joku vaan";29087121]Linkitä tänne. Tuol haul en löytänyt .
Jos se olin minä, mitä siitä? Mitä vahinkoa syntyi?
Toki oon voinut tehdä tilanteestani muita aloitusta , mitä väliä?
Vai haittaako se sinua?
Jos olenkin tehnyt jonkun aloituksen vaikka vuinna nakki sun tiedon mukaan 25.4.2012, on sit oikei tai ei se mua haittaa.
MUTTA SUA VISSIIN TAITAA KUN MUISTAT PÄIVÄN NOIN TARKKAAN.
Mun aihe varmaan ole niin maata kaatava asia vaikka ottaisin esille JOKA VUOSI.
Täällä on aina uusia henkilöitä.
Linkitä se tänne jossa olen kertonut, ihan mielenkiinnolla itsekkin haluan tietää mitä oon kirjoittanut,kun en haulla löydä
Olkoo mikä tahansa tuskin oon ketään satuttanut !! :)[/QUOTE]

Häh?

Eräälle tutulleen kävi ihan sama juttu kuin ap:n äidille. Hän sairasti raskaana vihurirokon, jonka seurauksena lapsi syntyi erittäin syvästi kehitysvammaisena. Voin myös kertoa, että perheelle tapahtui surullisia ja järkyttäviä asioita tuon johdosta, mutta en halua kertoa tarkemmin muuta tunnistettavuuden vuoksi.

Tähän on kyllä ihan pakko sanoa, että 48 vuotta sitten ei ollut mahdollista tehdä sellaisia sikiöaikaisia diagnooseja, mitä nykään voidaan tehdä.

Ja on vähän myöhäistä antaa neuvoja jollekulle raskaudenkeskeytystä yli vuosi sitten pohtineelle, mitä tehdä sen raskauden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Läheltä seurannut;29087259:
Eräälle tutulleen kävi ihan sama juttu kuin ap:n äidille. Hän sairasti raskaana vihurirokon, jonka seurauksena lapsi syntyi erittäin syvästi kehitysvammaisena. Voin myös kertoa, että perheelle tapahtui surullisia ja järkyttäviä asioita tuon johdosta, mutta en halua kertoa tarkemmin muuta tunnistettavuuden vuoksi.

Mikä vuosi tai vuosikymmen oli kyseessä? Äidilleni Hgis propfessori suositteli keskeyttää kun varma tieto pahasti vammautuneesta syntyvästä lapsesta kyse. Ihan äimänkäkenä kaikki hoitohenkilökunta ,miten voikin käydä näin, ollaan keskellä -60 luvun vihurokkoaaltoa. Syntyykin terve tyttö. Joten en voi kuin olla kiitollinen vanhemmilleni etteivät keskeyttäneet. Oon lähellä nähnyt vammaisuutta. Tuen heitä ym.
Jotenkin pitää olla tyytyväinen että minulle kävi näin hyvin.
Ooon tavannut 2 hlöä jotka syntyneet aika samoihin aikoihin kuin minä,kehitysvammaisia ,molemmat vaikeasti. Joten en voi sanoa muuta kuin tsemppiä kaikille <3

Uusimmat

Yhteistyössä