hei, olen teini ikäinen tyttö. Mä haluan kuolla. joo mulla on ongelmia perheessä mut se ei oo se ainoa syy miksi. oon jo melkee 10 vuotta asunu ongelmissa joten olen tottunut, mutta nyt on vaa se et mua ahdistaa mitä maailmassa tapahtuu... mä en haluu käydä koulua ja mennä töihin ,rakkaus, perhe ja lopuksi kuolema. Mua ei sellanen kiinnosta OLLENKAAN!!! Mä haluan jotain muuta , mutta ei ole. Elämä on vaa tällästä, että mennää samaa ympyrää kaikki. Ja mun luonne on todella heikko, että en voi sanoo mitään suoraan esim. mitä mieltä olen. Jos mä en tykkää jostain niin mä en voi sanoo, mun pitää valmistautuu pari tuntii et voisin sanoo yhen sanan. Ja se on todella hankalaa... mut se on pikku juttu mut silti se vaikentaa elämää. Mä en rakasta mun äitiä ja isää... sillä iskä on ollut tyranni mun äitiä kohtaan kun olin pieni ja mä pelkään sellasia ihmisiä ja mun äiti on mielisairas ja se on lyönyt mua, ei osaa kuunnella ja ei oo ikinä kunnolla lohduttanu jne. niin se rakkaus on vähä jääny pois , mutta olen kiitollinen! mutta mummi on taas poikkeus, hän opetti minulle kaiken. Ja sen takia en pysty kuolla koska petän mummin muuten. Mä olen käynyt psykiatrilla koska olen yrittänyt itsemuraa jo kerran ja älkää edes suositelko sitä minulle sillä se ei vain auta. Olen jo 7 vuotiaana huutanut opelle, että haluan kuolla. Syytä opelle en ole koskaan sitten kertonut. Mä näin kerran sellaisen unen missä minut tapettin ja mikä tuntui todella todelliselta ja näin itseni haamuna , mutta mä tunsin olevani vapaana ja olin iloinen siinä, mutta siti heräsin onnellisena sen takia että en ole kuollut.Mut myähemmin aloin miettii että mä olin oikeesti iiloine siitä että olin kuollu.. Mä en oikeesti pelkää kuolemaa ja nyt te luulette että "joo, ihan varmana et pelkää" mutta oon tosissani. Ja mua ahdistaa maailmassa väkivalta. Ja en mä en pysty tehä asialle mitään ja se on se isoin syy mun elämässä ja se että me kierretään samaa ympyrää. Mä en tiedä mitä tehdä. Mulla on vielä syitä mutta otin tärkeimmät esille mitkä tuli nyt mieleen. Yrittäkää ymmärtää tekstistä jotain