Haluan miehen, en hiirtä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24411610:
ainako mies on tollane nyhvö ollu ?

Noin niin kauan aikaa kun olemme tunteneet, kolme vuotta siis.

Mutta minä rakastuin hänessä hänen hyviin puoliinsa ja niitä on paljon. En vain pääse ylitse tuosta, miten hän antaa ystävänsä kohdella minua. Sen kiinnikäymisjutun jälkeen säikähdin todella paljon ja olen itkenyt aina kun olen ollut yksin. Minusta se oli pelottava tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24411621:
Minä kyllä kysyisin mieheltä syytä, että miksi ei voi puolustaa. Jos ei keksisi syytä, sanoisin, ettei tarvii sitten olla mun kanssa ollenkaan. Se on varmaan kyllä huono neuvo ja tiedän olevani aika inohottava akka. Mutta jos minulle tehtäisiin noin, en todellakaan unohtaisi helposti tai antaisi tosta vaan anteeksi.

Olen kysynyt joskus syytä miksi ei pysty sanomaan kaverilleen että lopettaa tuon. Hän vastaa ettei tiedä. Ehkä hän pelkää.

Ainakin seksin suhteen hän on kertonut olevansa epävarma. No, kyllä kolmen vuoden jälkeen pitäisi olla varma siitä että kanssani uskaltaa kokeilla. Minäkin kaipaan tyydytystä.

[QUOTE="turhautunut";24411683]Olen kysynyt joskus syytä miksi ei pysty sanomaan kaverilleen että lopettaa tuon. Hän vastaa ettei tiedä. Ehkä hän pelkää.

Ainakin seksin suhteen hän on kertonut olevansa epävarma. No, kyllä kolmen vuoden jälkeen pitäisi olla varma siitä että kanssani uskaltaa kokeilla. Minäkin kaipaan tyydytystä.[/QUOTE]

Arrgh. Onko teillä lapsia? (tarkoitan, että pitääkö lasten takia vaan yrittää ja yrittää)

ei taida enää mikään auttaa tuota tyyppiä. vissiin jo nuorempana laitettu nöyristelemään "vahvempia", tarkottaa vaan röyhkeempiä.

Joo, samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Aina olen ollut itse itsestäni huolta pitämässä ("ei tartte auttaa"), mutta silti jotenkin kolahti kun nykyinen kohteli kuin naista - ei alentuen, vaan arvostaen. Auttaa aina, jos jossain tarvitsen, fyysisesti ja henkisesti tukena. Tuntui tosi hyvälle (henkisesti), kun mies kävi makkarissa alkuaikoina (no vieläkin, mutta silloin se oli uusi juttu) päälle, hellästi mutta lujasti. :)

Koetan toki samalla itse kasvaa tueksi miehelleni, sitä päivää varten kun hän tukea tai puolustajaa tarvitsee.

En jaksa kauaa "ihan sama" -miehiä. Onhan ne hyviä, mukavia miehiä, mutta ahh - halusinko miehen vai aloitekyvyttömän lapsen hoidettavaksi? Tämänkö takia "kiltit, hyvät miehet" jäävät usein ilman naista?

[QUOTE="been there";24411626]Onhan tollanen ihan mielettömän loukkaavaa sun mieheltä. Miksi haluaa kaveerata ihmisen kanssa, joka tolla tavalla puhuttelee sua? Mä en olis missään tekemisissä tyypin kanssa, joka loukkais mun miestä. Pystyykö sun miehen kanssa puhumaan tosta asiasta? Eihän se nyt voi olla sille ihan ok, et kaveri käyttäytyy noin![/QUOTE]

En minäkään antaisi ystävälleni anteeksi jos olisi noin törkeä.

Ei mies oikein suostu puhumaan, en tiedä miksi. Jos oikein luulen, niin hän häpeää itseään, ettei uskalla puolustaa mua. Mutta minusta tuntuu kurjalta, että meidän suhteemme kärsii siitä. Koska minäkään en jaksa tuota käytöstä.

että kolmessa vuodessa olisit itsekin jo herännyt todellisuuteen, jos ei tuossa ajassa äijä muutu niin ei se tule sitä jatkossakaan tekemään. nyt sun pitää punnita mitä haluat, jos haluat sitä kunnon panoa niin eiköhän siihenki ukkoja löydy

Ei semmoinen mies ole kiltti, joka ei puolusta. Semmoinen on vain vässykkä. Kiltti mies on sellainen, joka ei tahallaan pahoita puolison mieltä ja joka aina yrittää hoitaa asiat puolison parhaaksi. Toisen jättäminen pulaan uhkaavassa tai inhottavassa tilanteessa on ilkeää, ei kilttiä.

[QUOTE="turhautunut";24411749]Ei ole yhteisiä, minulla on lapsi.[/QUOTE]

Noniin, ole sitten vapaa.
caged-bird-set-free.jpg

Viimeksi muokattu:
että kolmessa vuodessa olisit itsekin jo herännyt todellisuuteen, jos ei tuossa ajassa äijä muutu niin ei se tule sitä jatkossakaan tekemään. nyt sun pitää punnita mitä haluat, jos haluat sitä kunnon panoa niin eiköhän siihenki ukkoja löydy

Tiedätkö, kyllä tässä ketjussa on käsitelty vähän muutakin ongelmaa kuin tuo seksi.
Ja jos itse et ole ollut tilanteessa että sinä tyydytät miehen kerta toisensa jälkeen ja jäät itse ilman, niin hyvä sulle. Näin niinkuin aitona oikeana tilanteena tämä on ihan perseestä. Tottakai haluaisin hyvää seksiä ihmisen kanssa josta välitän.

Jos minä olisin tunteeton ihminen enkä välittäisi tuosta miehestä, hankkisin panosuhteen. Mulla vaan on sellainen periaate ettei suhteessa petetä.

[QUOTE="turhautunut";24411783]Tiedätkö, kyllä tässä ketjussa on käsitelty vähän muutakin ongelmaa kuin tuo seksi.
Ja jos itse et ole ollut tilanteessa että sinä tyydytät miehen kerta toisensa jälkeen ja jäät itse ilman, niin hyvä sulle. Näin niinkuin aitona oikeana tilanteena tämä on ihan perseestä. Tottakai haluaisin hyvää seksiä ihmisen kanssa josta välitän.

Jos minä olisin tunteeton ihminen enkä välittäisi tuosta miehestä, hankkisin panosuhteen. Mulla vaan on sellainen periaate ettei suhteessa petetä.[/QUOTE]

olihan tuossa maininta siitäkin, ettei tuo ukko tule muuttumaan tuosta.
periaate on kyllä hyvä, mutta pitääkö sun ittes kärsiä siitä sitten?
enkä myöskään ole kohdannut moista tilannetta koska olen mies. kerroin vaan mielipiteeni sun äijästä, jos se on tohveli nyt niin tulee se tohveli olemaan aina.

toki, parisuhteessa seksi on huomattavasti parempaa yleensä kun sinkkuna, sinkkuna kun ei tunne toista eikä tiedä vielä mistä mahdollisesti syttyy ja pitää, toisin kun suhteessa.

mutta silti, ei toisen saamattomuuden takia pidä itse kituuttaa. jos homma ei toimi eikä puhumalla tule muutosta niin en itse näe tuossa kun vain yhden vaihtoehdon enää.

olihan tuossa maininta siitäkin, ettei tuo ukko tule muuttumaan tuosta.
periaate on kyllä hyvä, mutta pitääkö sun ittes kärsiä siitä sitten?
enkä myöskään ole kohdannut moista tilannetta koska olen mies. kerroin vaan mielipiteeni sun äijästä, jos se on tohveli nyt niin tulee se tohveli olemaan aina.

toki, parisuhteessa seksi on huomattavasti parempaa yleensä kun sinkkuna, sinkkuna kun ei tunne toista eikä tiedä vielä mistä mahdollisesti syttyy ja pitää, toisin kun suhteessa.

mutta silti, ei toisen saamattomuuden takia pidä itse kituuttaa. jos homma ei toimi eikä puhumalla tule muutosta niin en itse näe tuossa kun vain yhden vaihtoehdon enää.

Olet ihan oikeassa. Tiedän että kuulostan typerältä kun olen yrittänyt ja haluaisin vieläkin yrittää.

En kyllä niin saamaton itsekkään ole, kuin kuulostan, olen salaa katsellut asuntoja jo pitkän aikaa ja kerännyt rahaa pahanpäivän varalle. Kuitenkin jokin omituinen toivo minulla on, että tilanne korjaantuisi tavalla tai toisella. Ihminen on hullu, minkäs teet. Olisin niin kovasti toivonut että tämä toimisi, toisaalta olen toivon jo heittänyt, toisaalta elätän pienenpientä toivoa kuitenkin yllä. On vaikeaa päästää irti, onhan tuossa miehessänikin niin paljon hyviä puolia.

Kiitos kaikille ketjuun osallistuneille!

Yhteistyössä