Haluan nyt avautua parista miehen tuttavasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Yhden mielestä sikainfluenssa on hieno juttu, karsii heikompia pois. Jos ei tarpeeksi tehokkaasti, pitäisi kehitysmaihin kuulemma pudottaa ydinpommi! |O |O |O --mieheni mielestä kyseinen henkilö on myös muutenkin ärsyttävä--

Toinen tapaus on periaatteessa mukava ja kohtelias. Mutta se heittää hävytöntä läppää, jota kukaan ei käsitä eikä haluaisi kuullakaan, ne jutut menevät ällörajan yli jo pitkälle. Eräänä grillailukertana äijä piereskeli aivan järkyttäviä pieruja grillin luona. Luojalle kiitos me oltiin jo grillattu omat pihvimme. Bon appetit niille jotka eivät olleet! PS. se tyyppi tuskin tulee meille grillaamaan

En käsitä, miten jotkut naiset kestävät kyseisiä tapauksia :x

Voi vaan toivoa, että toi ensimmäinen tyyppi sairastuisi tosi kamalaan keuhkokuumeeseen tai tulehdukseen. Oppisi ehkä sairaalassa maatessaan vähän nöyryyttä...

Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
:headwall: :laugh: Voi luoja.. tuo pieruäijä..

Voit kuvitella, mutta olisitpa nähnyt.. tai siis kuullut :whistle:

Jos se joskus ajautuu meidän grillin ääreen ja alkaa pieremään, niin minä aion todellakin avata sanaisen arkkuni että jos ei omaa alkeellisimpiakaan käytöstapoja, voi siirtyä toisaalle |O

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
:headwall: :laugh: Voi luoja.. tuo pieruäijä..

Voit kuvitella, mutta olisitpa nähnyt.. tai siis kuullut :whistle:

Jos se joskus ajautuu meidän grillin ääreen ja alkaa pieremään, niin minä aion todellakin avata sanaisen arkkuni että jos ei omaa alkeellisimpiakaan käytöstapoja, voi siirtyä toisaalle |O

Kerro sit mitä sanoit sille :laugh: jos tulee tilanne päälle! Muista sit pyykKipoika ja jenkkihuivi varata takataskuun jos vaik tarvii!

No mutta hei tuosta piereskelysta, ma luulen etta englantilaisilla (osasta vaestoa) on erilainen suhtautuminen noihin haveliaisyyssaantoihin. Mulle on sattunut useinkin, etta synnytysta hoitaessa on pariskunta tullut niin laheiseksi, etta mies estoitta piereskelee mun vieressa samassa huoneessa :x :headwall: |O

Epähienoja käytöstä aikuisilta ihmisiltä, jos toisen edessä piereskelee. En pitäisi edes kaverina. Eikös englantilaiset sentään ole hyvinkin konservatiivista kansaa. Huono käytöstä.

Yhteistyössä