Haluan olla kaunis kuin koru

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä ajatuksia tällainen mielipide teissä herättää?

Minusta se on tosi piristävää nähdä sellainen nainen kuin esim. Leninavintage instagramissa (vastaavia muitakin on paljon, tuo vain esimerkkinä). Vaatteet ovat hyvin leikattuja ja kaikki on tip top.

Riippuu korusta. Katsoin taas uudestaan elokuvan Herrat pitävät vaaleaveriköistä. Elokuvassa on huikeita korukohtauksia varsinkin se, missä Marilyn laittaa tiaran hiuksilleen. Ensin hän luulee, että se on kaulakoru.

Riippuu korusta. Katsoin taas uudestaan elokuvan Herrat pitävät vaaleaveriköistä. Elokuvassa on huikeita korukohtauksia varsinkin se, missä Marilyn laittaa tiaran hiuksilleen. Ensin hän luulee, että se on kaulakoru.
En muista tuota kohtausta. Pitäisi katsoa tuo leffa, on vuosia siitä kun olen nähnyt sen. Hollywood Kodachrome on mun ihailema tyyli ja näitä leffoja on ihana katsoa jo vaatteisen ja sisustuksenkin takia. Vaikka suosikkini onkin 40- ei 50-luku. Ap

En muista tuota kohtausta. Pitäisi katsoa tuo leffa, on vuosia siitä kun olen nähnyt sen. Hollywood Kodachrome on mun ihailema tyyli ja näitä leffoja on ihana katsoa jo vaatteisen ja sisustuksenkin takia. Vaikka suosikkini onkin 40- ei 50-luku. Ap
Löytyy Yle Areenalta. Olen katsonut leffan monta kertaa kuten myös Tuulen viemän, joka oli videokasetilla. Kävimme kerran Lontoossa Tiffany-näyttelyssä. Maailman kalleinta kaulakorua sai sovittaa tietokoneohjelmalla.

Niin kauan ihan ok kun ei käänny narsismin puolelle. Kauneus on katoavaista samoin nuoruus niin että toivottavasti on muitakin arvoja kuin pelkkä ulkonäkö.
Minusta kauneus ei ole katoavaista. Se on vähän hassu, mutta yleinen ajatus, että jos arvostaa ulkonäköä, ei voisi olla muita arvoja. Oman kokemuksen mukaan on usein niin, että kehoa temppelinään pitävillä on muitakin yleisesti hyvinä pidettyjä arvoja. Ei tietenkään aina. Ap

Yhteistyössä