haluan suuseksiä ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kypsä nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
K

kypsä nainen

Vieras
Olin suhteessa ja suhde loppui. Olen hulluna suuseksiin. Olen jo yli 50 kymppinen nainen. Olisiko halukkaita? Jos olet ""puhdas"" tavallinen mies, niin voin tehdä myös vastapalveluksen. Iällä ei väliä jos teet sen kunnolla ;)
En voi laittaa yhteystietoja tähän, asun Hesassa. Päivisin kotona.

No jos sen osaa joku tehdä hyvin niin se olen sitten minä.Haluan myös sen tehtävän itselleni.Olen 29 vuotias mies.Iällähän ei kuulemma ollut väliä?Asustelen tässä Tuusulassa ja vaimokin on poissa tämän viikon,joten paikka olisi.

halu seksiin ja erotiikkaan ei kuole iän myötä vaikka nuoremmilla ehkä on sellainen käsitys. ihminen jos on puhdas eikä sairasta mitään tulehduksia,käy suihkussa sekä hoitaa itseään ei haise. tietysti jokaisella ihmisellä on ominaishajunsa se on sekä miehillä että naisilla. sattuu nyt vain olemaan tilanne se että nuorimies on matkoilla elikkä lomalla. asiassa on myös yksi mutta, hänellä on vaimo ja tietty nuorempi kuin
minä ;)

Yks kaveri kysyi kerran eräältä naisporukalta- löytyisikö kellään sellaista pillua, jota ei olisi pesty muutamaan päivään, sillä hän haluaa nuolla pillua, jossa on jotain ""potkua"". Eräs nainen ilmoitti, että hän ei ole pessyt pilluaan (vittuaan) viikkon. Kaveri kiinnostui heti ja he lähtivät yhdessä naisen kämpille toteuttamaan unelmiaan.

Kaveri aloitti kiihkeän nuolemisen ja nautti nuolemisesta, kunnes jonkin ajan kuluttua sanoi daamilleen -""Kultaseni pieraise välillä, että saan raitista ilmaa"".

Ensin ""suhde loppui"", sitten ""nuorimies on matkalla"". Joko sinun kaikki suhteesi päättyvät matkaan, tai sitten et tiedä mitä suhde on - tuskin sinulla sellaista on viimeisen 10 vuoden aikana ollutkaan. Valitse yksi ""totuus"" ja pysy siinä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä