Haluan tulla pyytämään teiltä kaikilta anteeksi aiheuttamaani mielipahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Blume"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"Blume"

Vieras
Olen kiinnijäämiseni jälkeen tuntenut pahaa oloa ja syyllisyyttä siitä, että esitin toista henkilöä ja lainasin hänen kuviaan. Asianomaisen kanssa olen syntini nyt sovittanut, mutta minusta tuntuu, että olen jäänyt teille anteeksi pyynnön velkaa. Joten anteeksi. Teille on noussut varmasti kysymyksiä, joten jos haluatte niitä esittää, niin vastailen parhaani mukaan täällä hetken aikaa.

[QUOTE="Blume";25066258] Teille on noussut varmasti kysymyksiä, joten jos haluatte niitä esittää, niin vastailen parhaani mukaan täällä hetken aikaa.[/QUOTE]

tässä yksi: kukas hitto sä oikein olet? never heard...

[QUOTE="vieras";25066282]Tervetuloa takaisin. Mistä löysit ne lastenhuoneen kuvat? Oli niin kaunista sisustusta että haluaisin käydä vilkuilemassa sivuja?[/QUOTE]

Ai ne... Päädyin googlettelemalla joillekin sivuille, valitettavasti minulla ei ole sivustoa enää tallessa.

Minä muistan tapauksen.Seurailin sitä näin harmaana ja tiesin alusta alkaen, että kyseessä on tekaistu henkilö. Ainut asia mikä kiinnosti on motiivi. Millainen ihminen viitsii keksiä jotain tuollaista? Tulee mieleen, että ihminen joka on ollut aina hyvin harmaa eikä tällä ole koskaan ollut mitään millä loistaa, ei ole ystäviä jne. Olenko oikeassa?

Minä muistan tapauksen.Seurailin sitä näin harmaana ja tiesin alusta alkaen, että kyseessä on tekaistu henkilö. Ainut asia mikä kiinnosti on motiivi. Millainen ihminen viitsii keksiä jotain tuollaista? Tulee mieleen, että ihminen joka on ollut aina hyvin harmaa eikä tällä ole koskaan ollut mitään millä loistaa, ei ole ystäviä jne. Olenko oikeassa?

Totuus on, että työskentelen Itävallassa sellaisessa työtehtävässä, etten voi paljastaa täällä todellista minääni. Halusin hetken olla aivan tavallinen äiti täällä teidän keskuudessanne.

[QUOTE="Blume";25066323]Totuus on, että työskentelen Itävallassa sellaisessa työtehtävässä, etten voi paljastaa täällä todellista minääni. Halusin hetken olla aivan tavallinen äiti täällä teidän keskuudessanne.[/QUOTE]

Justiinsa. Ja satuilu senkun jatkuu. Joko saman satutädin osalta tai sitten meillä on ihan uusi.

[QUOTE="Blume";25066323]Totuus on, että työskentelen Itävallassa sellaisessa työtehtävässä, etten voi paljastaa täällä todellista minääni. Halusin hetken olla aivan tavallinen äiti täällä teidän keskuudessanne.[/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh:

no niinpä tietysti!! miten toi ei heti tullut mieleen?

näitten kaikkien palsta-blumejen kannattais hommata itelleen jotain apua.

Yhteistyössä