Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi tarvitset johtofollin? Mun esikoinen tarttu luonnonkiertoon vaikka omia soluja ei enää ollut niin sillä mietin.
Enpä osaa tarkkaan sanoa enkä ole myöskään osannut kyseenalaistaa.. mutta olettaisin, että halutaan mahdollisimman luonnollinen tilanne jotta aikataulut ja kasvualustat olisivat mahdollisimman luonnolliset.

Ovulaatiota siis myös tikutellaan ja sehän tarkoittaa yleensä kypsän munasolun irtoamista, joka käsittääkseni juurikin yleensä on se johtofolli

Musta alkaa kuulostaa että esikoisen kanssa on ollut aika paljon tuuria mukana. Joo johtofolleja ei löytyny koskaan vaikka oli millaset stimulaatiot, tai joskus oli 1 kun oli ollu suurempi annos sitä gonal-f:ää. Vuoden verran yritettiin vaikka millä ennen kuin siirryttiin lahjasoluihin ja niillä kiinnitty omaan kiertoon nätisti. Toki nää nykysetkin on kiinnittyny 100% mutta menny vaan sit kesken.

Hyvää Juhannusta kaikille myös täältä ❤️

Hyvää juhannusta koko porukalle ☀️ Mä kävin tänään Virossa tekemässä hoitosuunnitelman ja pistettiin Diphereline. Siirto varattiin alustavasti 16.7, mutta koko siirto voi vielä peruuntua, jos menkat ei ala kuun loppuun mennessä. Ois kyllä täydellinen ajoitus jos siirtoon päästäisiin, saisin kaikki käynnit hoidettua oman kesälomani aikana ilman säätöä töiden kanssa.

@pienitoiveemme toivottavasti seuraavassa ultrassa johtofolli löytyy 🙏 Onko sulla yleensä säännöllinen vai epäsäännöllinen kierto?

@Donnuska tsemppiä piinapäiviin. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka tämä onnistuisikin🤞Kuulostaa järkevältä päättää hoitojen budjetti etukäteen. Näissä tosiaan tuntuu sokeutuvan rahanmenolle. Me ei tarkkaa budjettia alkuun määritelty, mutta en myöskään koskaan ajatellut, että tällaisia summia hoitoihin tultaisiin laittamaan. Mä lopetin jossain kohtaa laskemasta, mutta olen säästänyt kaikki kuitit. Jossain 30 000 ja 40 000 välillä mennään. Tämä on nyt kuitenkin meidän vika hoito, kävi miten kävi. Jos jäädään ilman vauvaa, en ehkä lopullista summaa edes halua laskea.

@Iik88 hyvä että keskenmenon syitä selvitellään. Toivottavasti löytyy hoidettavissa oleva syy ja seuraavan saisitte syliin asti ❤️ Kuinka hyvin muuten keskenmenon psyykkisen jaksamisen tukeminen on polin puolelta toteutunut? Oletko saanut riittävää tukea asian käsittelyyn? ❤️

• Rakkaus
Reactions: Karhurouvanen

Yhteistyössä