F
Fleur de la Cour
Vieras
helpommin vaan sanottu kuin tehty, sillä ystäväni on myös työkaverini. Ystävystyimme aikanaan kun aloitin työpaikassani, kävimme yhdessä vaikka missä ja vietimme aikaa myös perheiden kesken sekä olemme lomailleet nyt kahtena kesänä yhdessä perheiden kesken ulkomailla. Nyt vaan viime keväästä asti hänellä on ollut tarve loukata minua kaiken aikaa. Jos teen jotain niin hän on heti nokkimassa minua asiasta, vaikkei se kuuluisi hänelle ollenkaan. Nyt kun olen yrittänyt tehdä pientä time-outia hommaan niin hän piikittelee vaan enemmän. Jos sanon asiasta niin sitten ollaan hetken aikaa kunnolla kunnes taas sama alkaa. En halua katkaista välejä kokonaan enkä riitaantua, mutta ilmeisesti se on pakollista näin naisten keskuudessa kun joko näköjään ollaan jossain symbioosissa ystävän kanssa tai sitten vihamiehiä. Minä kun en siedä mitään roikkujaa perässäni, haluan omaa tilaa aina silloin tällöin ja minäkin loukkaannun sanomisista. Onkohan mahdollista palata sellaiseen kohteliaisuuteen mikä alussa vallitsee kun toista ei tunne kun en halua kuulla koko ajan jotain mitä ystäväni 'vaan nyt sanoi kun otti päähän sun juttus'??