Haluan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuuma kisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
..:otan sinun rinnat käsiini painan niitä hellästi yhteen ja painan suun sinun nänneillesi ah ...ne tosiaan on jo kovettuneet otan niitä huulieni väliin ja kieleni leikkii ...... Levitä jalkoja että saan koittaa pilluasi......hyvä joko olet itse kokeillut....

Ihanasti hyväilet kyllä tisujani,mutta sinulla on liian kiire päästä panemaan. Etkö tiedä,että esileikit on puoli nautintoa? Nautin hitaasta ja hellästä seksistä joka loppua kohden vie ajan ja paikan tajun nautinnollaan.

En ollut tulossa vielä sinun sisään... Vaan kokeilla että olet valmis .....nimittäin sinun rintasi ovat käsittelyssäni ja ilmeisesti nautit kun imen niitä vuorotellen.....jos sinulle sopii niin suutelen sinun rintojen väliä ja siirryn alaspäin tunnen hengityksen kun lähenen kohti ylävatsaa annan sinulle pieniä näykkäyksiä pitkin kehoa.....sinun kädet hierovat hiuksiani ja niskaani......kun siirryn yhä alemmas kohti.......kuumaa pillua mutta en koske siihen vielä..:vaan suukottelen alavatsaa ja sinun ihania reisiä ....

Hmmm...nyt jo tuntuu paremmalle,huomaatko vakoni kosteuden ja kiiman tuoksun? Hyväilen hiuksiasi ja painan päätäsi alemmaksi,vatsalleni.Suutelet sitä kuumasti ja hellästi hierot kädelläsi vakoani päältä.Oih,sävähdän kun hipaiset klitorista vahingossa kämmenelläsi,selkäni taipuu hieman kaarelle. Sinä härnäät minua ja siirryt ylemmäksi.

.....tulen takaisin suudellen yhtä tarkkaan vartalosi joka kohtaa kuin mennessäni alaspäin...:huomasin äsken kuinka sinä värähdit kun siirsin kättäni sinun kostean häpykumpusi yli ja huulilta pääsi voihkaisu .............tulen takaisin rinnoillesi .... Olen sinun vierellä joten voin suudella sinua ihan minne vain huomaan kuitenkin että en ole vielä suudellut sinua suulle joten painan huulet vasten sinun omiasi ja uppoudumme kiihkeään suudelmaan......

tunnen vakosi tuoksun se vetää vastustamattomasti puoleensa, hyväilen vatsaasi, suutelen sitä ja puristelen hellästi reisiesi pehmeää ihoa, uuh, miten minä kiihdyn

Oiih,tuntuu niin hyvältä,suutelet todella hyvin ja kiihkeästi,meinaan aivan seota!saat minut jo melkein villiksi ;)
Otan pääsi käsieni väliin ja annan hellän suudelman suullesi ja kuiskaan....nyt on minun vuoroni. käyt makamaan selällesi sängylle. Aloitan hiljaisen hyväilyn,suukottelen ja näykin sinua suulle ja kaulalle,laskeutuen alemmaksi suudellen ja hieroen rintakehääsi,tulen kahareisin istumaan eteesi vatsasi päälle....sinulla on nyt suora näköyhteys turvonneeseen pilluuni.et saa silmiäsi irti ja huohotat kiivaasti....levitän kosteuttani vatsallesi ja annan sitä sormellani myös huuliesi väliin

...mmmh käytät pillusi kostuttamaa sormea suussani maistan sinun ihanan kiimasi ja näen suoraan tuohon nautinnon lähteeseen joka levittää lemmennestettä vatsalléni.....:otan kiinni sinun lantioltasi vedän sinua kohti kasvojani.....aah sinä itse levität häpyä ja painan suun sinun kuumaan häpyyn alan nuolemaan sitä ja otan toisen käden vien sen pillulle autat minua levittämällä enemmän auki ja saan kuin saankin klitoriksen suuhuni ,tuo pieni mutta tehokas nappula saa suuni käsittelyssä aikaan ihmeitä. Kun pyörivän kieleni liike taukoaa alat hieroa pillua varten kasvojani nopeammin......

Ime minua! Tunnen kuinka alan tulemaan,hankaan itseäni suutasi vasten,en kestä enää! Laukean voimakkaasti ja huudan nautinnosta ja kiimasta. Haluan sinut sisääni,heti! Työnnä ihana kova kalusi minuun,haluan lisää.

Sinä alat vavahdella pyydät että tulen sisääsi ........kaadan sinut viereeni ja kiilaudun jalkojesi väliin..... Asetan Kyrpäni häpyhuulten väliin kiusaan edelleen sinua... Ja liikutan kädellä sitä ylös ja alas hitaasti välillä käytän syvemmällä..... En vieläkään tule sisääsi....näen sinun kiimasta tuskaiset kasvosi .......nostan jalat olkapäilleni ja survaisen Kyrpäni sinuun kokonaan.... Kiljaiset kun tunnet sen sykkivän syvällä. Ilman eri varoitusta aloitan pillusi kirnuamisen se turskahtelee kun kiihdytän vauhtia ja panen sinua ......

Panet minua lujaa,työnnän itseäni sinulle,tunnen kuinka kalusi täyttää minut kokonaan,haluan sinua huudan! Nai,nai en kestä..käännät minut nelinkontin ja nostat pyllyni pystyyn..survaiset kovan kyrpäsi turvonneeseen pilluuni ja alat naimaan voimakkaasti. Urahtelet ja puristelet pakaroistani,tunne kuinka kalusi alkaa nytkähtelemään sisälläni ja tulen aivan villiksi,työnnän itseäni sinua vasten kalusi jyystäen syvällä,räjähdän kulta nyt..en kestä enää! Tule minuun...olet ihana.

Kiihdytän vauhtia kun olen syvällä.......sinun pillussa tunnen palleissa asti kun spermani syöksyy sisäasi nautinnollinen urahdus pääsee suustani kun lukitsen sinun villin lantion ja annan tulla lasken koko lastin sinun sisäasi ja sinun hikinen vartalo tärisee omaani vasten kun Kyrpä sisälläsi sykkii ja annan sinulle pitkän suudelman ja siirryn suutelemaan niskaasi.... Kyrpä on koko ajan sisällä...........kiitos kisu se oli upeaa otetaan uusiksi joskus... Helpottaako kiimasi jo..... Live olisi parempi vai mitä