Haluatko kysyä 48-vuotiaalta palstan mieheltä jotain?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä äänesti, mun mielestä Pekalla oli hyviä arvoja ja miten se homous liittyy mitenkään siihen miten hän tehtävänsä hoitaa? Se on jokaisen ihmisen oma asia mitä sitten yksityiselämässään tekee ja makuukammarin puolella. Pääasia että hoitaa työnsä hyvin ja mulla ei ole mitään homoja vastaan, kunhan eivät muhun koske.

Sauli Niinistö on niitä presidenttejä joka kannattaa rikkaita. Pekka Haavisto taas antoi köyhemmillekin tukensa ja myös aktiivisesti nuorisolle. Siksi Pekka.

Peesi tälle!
 
[QUOTE="vieras";28955487]Homopresidentin on hiukka hankala tehdä valtiovierailuja maihin joissa homot on tapana hirttää kraanan nokkaan...[/QUOTE]

Ei liene sinun ongelmas murehtia tällaisesta ;)
 

Yhteistyössä