Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Joku viisumi varmaan pitää olla...ei kai sinne nyt kaikkia huolita?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entä passia?
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Joku viisumi varmaan pitää olla...ei kai sinne nyt kaikkia huolita?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entä passia?
Mä en sitten muuten raahaa niitä makkaroita mukaan joka paikkaan! En varsinkaan jos jengi on kovin iso.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Mä en sitten muuten raahaa niitä makkaroita mukaan joka paikkaan! En varsinkaan jos jengi on kovin iso.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Mä en sitten muuten raahaa niitä makkaroita mukaan joka paikkaan! En varsinkaan jos jengi on kovin iso.
Minä voin hakea siwasta samalla makkaraa kun otan olutta ja sidukkaa ettei käy ihan helvetilliseksi tuo sinun homma!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Mä en sitten muuten raahaa niitä makkaroita mukaan joka paikkaan! En varsinkaan jos jengi on kovin iso.
Minä voin hakea siwasta samalla makkaraa kun otan olutta ja sidukkaa ettei käy ihan helvetilliseksi tuo sinun homma!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Kiitos! Olet herrasmies=) Ps. salaattikin maistuis ja Keittis syö tofumakkaroita.
Sie asut jossain lähelläAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Kiitos! Olet herrasmies=) Ps. salaattikin maistuis ja Keittis syö tofumakkaroita.
Tuota...Siwan valikoiman tuntien saa tuoda tofunsa itse ja en taida lähteä Kiteeltä asti kossua hakemaan. Mutta olutta ja hinttivissyä kyllä löytyy! Ja tietysti sitä makkaraa!
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Sie asut jossain lähellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Sie asut jossain lähellä![]()
Tokkopa, mutta mökki on. Ja saari...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heli:Jumala häpeää teitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ateisti:Alkuperäinen kirjoittaja Heli:Jumala häpeää teitä.
Ja mä häpeän sitä joka kesi "Jumalan"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):Alkuperäinen kirjoittaja Ateisti:Alkuperäinen kirjoittaja Heli:Jumala häpeää teitä.
Jumala siis on kesimisen tulos... mielenkiintoista, mitähän teologit tuumivat tuollaisesta teoriasta?
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):Alkuperäinen kirjoittaja Ateisti:Alkuperäinen kirjoittaja Heli:Jumala häpeää teitä.
Jumala siis on kesimisen tulos... mielenkiintoista, mitähän teologit tuumivat tuollaisesta teoriasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä en kyl petä mut muuten pitää paikkansa..
Ja alakertaan tässä matkalla ollaan, ei mua se yläkerta kiinnostakaan..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Onks jotain vaihtoehtoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Kiitos! Olet herrasmies=) Ps. salaattikin maistuis ja Keittis syö tofumakkaroita.
Tuota...Siwan valikoiman tuntien saa tuoda tofunsa itse ja en taida lähteä Kiteeltä asti kossua hakemaan. Mutta olutta ja hinttivissyä kyllä löytyy! Ja tietysti sitä makkaraa!