Haluatteko taas yhden negatiivisen aloituksen??? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
No, säästän teitä, mutta vituttaa kyllä sen verran että :headwall: :headwall: :headwall:

Ei varmaan pitäisi, oltiin ukon kans eilen viihteellä, jopa yötä hotellissa ja oli ihan OK, Gepardi oli hyvä ....

Silti tuntuu lähinnä maansa myyneeltä taas :/ :/ :/

Periaatteessa kaikki on hyvin, paitsi että minua ei tee mikään never ever edes tyytyväiseksi :/ :/ :/ ei tuon miehen kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Mikä siinä miehessä mättää?

Periaatteessa ei mikään, ei vaan osaa puhua oikeita asioita oikeaan aikaan tai tehdä oikeita asioita oikeaan aikaan :/ :/ ...hyvä mies se pohjimmiltaan on, ei sitä voi kiistää.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:

Periaatteessa ei mikään, ei vaan osaa puhua oikeita asioita oikeaan aikaan tai tehdä oikeita asioita oikeaan aikaan :/ :/ ...hyvä mies se pohjimmiltaan on, ei sitä voi kiistää.

Ai se mielipuoli hakkaaja on hyvä mies?
:x :x

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Vähän ohi aiheen, mutta millainen oli meno Sokos Hotelli Vantaalla? Olen sinne ensi viikolla menossa.

Aivan tajuttomasti oli porukkaa kuten aina, oltiin ihan loppuun asti eli viihdyttiin kai hyvin =) ...minua vanhustakin hakivat tanssimaan. Miust se on ainoa hyvä paikka minkä täältä PK-seudulta olen bongannut, jos ei Pavia ja Ruusulinnaa lasketa, kun niihin ukko ei halua, kun pitäisi autolla mennä ja tulla (pitää olla selvinpäin siis)..

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
sitä tuntuu olevan nyt liikenteessä :(

Muuta meille, polostellaan yhdessä :D vielä parempi ehdotus, lähdetään sinne Gambiaan naisissa lomalle muutamaksi viikoksi?? :D :whistle:

en mie ku ptää mennä maanataina duuniin, muuten ois kyl kiva =)

Alkuperäinen kirjoittaja just:

Ai se mielipuoli hakkaaja on hyvä mies?
:x :x

No, mielipuoli ja mielipuoli, taisi olla aika loppuunviritetty silloin kesällä - mutta ei aloiteta siitä enää.

Oletkos miettinyt, että vika vois olla sinussa? Et jos itse korjaisit asennetta ja ajattelisit positiivisemmin, no miehestä ja kaikesta. Ei vika välttämättä aina ole toisissa.

Miestäs sen kummemmin tuntematta. Tai sinua.

Jos tuntuu ettei toista haluu katella, niin mikä teidät pitää yhessä? En mä ainakaan kituis päivääkään tommosessa suhteessa, mistä intohimo on kadonnu.
Ja ennenkun kukaan ehtii älähtää, niin meillä on suhdetta 11v. takana ja vieläki ollaan kun vastarakastuneita, sen mikä kolmelta lapselta ehditään. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Oletkos miettinyt, että vika vois olla sinussa? Et jos itse korjaisit asennetta ja ajattelisit positiivisemmin, no miehestä ja kaikesta. Ei vika välttämättä aina ole toisissa.

Miestäs sen kummemmin tuntematta. Tai sinua.

Tiedän tuon, en kuvittelekaan että vika oikeasti on ukossa kuin enintään puoliksi...

Yhteistyössä