Haluatteko te katsoa tämä vitsi?Kuva

Alkuperäinen kirjoittaja ds:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Ja höpö höpö mikään lihava! :hug: Et miusta.

siis?huhhuh,kyllä olen

Onko tää nyt taas niitä kun muitten tarttee sulle toistaa ettet ole lihava...?...

Juu, nää on niitä ihania "voi vitsi ku mä olen tosi tosi lihava" ja sit kaikkien pitää huutaa " et oo, sä oot tosi tosi hoikka".

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
siis hä? ymmärsinkö mä oikein,sä eilen ruikutit ku et saanu samalle päivälle aikaa kampaajalle ja nyt kun pääsit sinne ni se ei sit ollukkaan hyvä se tukka? voi jösses,oispa itelläki rahaa tolleen vaan heittää menemään :whistle:

No kai sitä nyt saa valittaa jos ei ole tulos mieleinen :o Itselläni ainakaan ei ole ollut niin hyvä tuuri, että joka kerta kampaajalle mennessä olisi tullut sellainen lopputulos kuin toivoin...

Naisten perusongelmia tuntuu olevan nuo tukka on päin persettä ja olen läski.
Tai ei ole tukkaa ja olen lauta. Tai ei ole rahaa kampaajalle tai oli rahaa kampaajalle mutta paskan möivät.
Kun tulee ikää ja itseluottamusta lisää ei tule tarvetta sentään laittaa itseruoskintamatksua nettiin. Jotain hyötyä tästä nelikymppisyydestäkin , sitä on armollinen itselleen :-)

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Naisten perusongelmia tuntuu olevan nuo tukka on päin persettä ja olen läski.
Tai ei ole tukkaa ja olen lauta. Tai ei ole rahaa kampaajalle tai oli rahaa kampaajalle mutta paskan möivät.
Kun tulee ikää ja itseluottamusta lisää ei tule tarvetta sentään laittaa itseruoskintamatksua nettiin. Jotain hyötyä tästä nelikymppisyydestäkin , sitä on armollinen itselleen :-)

Ei kai sitä nelikymppisenä enää muutakaan voi kuin olla armollinen itselleen... :D

Koska kertaus on opintojen äiti niin kysyn vielä; sä otit ensin pidennykset ja sit niihin leikkauksen ja kun et tykännyt siitä niin ne pidennykset leikattiin pois, sitten ostit peruukin ja kohta menet laittamaan uudet pidennykset? Hmmm. Aika reipasta menoa, etten sanois. No, sun miehelläs on ainakin jännää joka päivä kun ei tiedä minkänäköisenä sä tuut milloinkin kotiin :D
Ja btw, sua hädin tuskin näkee tuon kameran takaa niin että unohda se laihdutuskuuri.

Muuten,mulle tuli eilen mieleen,tytöt suosittelivat että ostan myös vaihteksi,tosi pitkää blondi peruukki.Hmm...mistä mä sen saa,kun mistä ostin ei ole ihan blondi peruukkia,eikä olen ihan blondia.Nyt kaikki tietävät attakaa :D
joo,hullu olen,mutta se on vain työn takia

ihan kun nyt juteltaisiin jonkun 14v teinitytön kanssa jolla on itsetunto-ongelmia. "mulla on ruma tukka yääää, mä oon läski yäääää, mulla on kauheet jalat yääääää, kauheet pohkeet, vitsitieätsä nää housut on ihan kauheeeeeeeeet yääääääää. Helvetti soikoon!

lihava vaan todennäköisesti löysä. Suosittelen sinulle elämäntaparemonttia: viinakset ja säännölliset ravintolaillalliset pois. Terveellinen säännöllinen ruokavalio tilalle. Harrastatko liikuntaa? Itse käyn salilla 3xvko ja lenkillä 2xvko ja voin sinulle kertoa että minusta ei ylimääräistä läskiä löydy. Mitä nyt tietysti d-kupin rinnat ja hyppyrimäinen takamus.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnu:
Hoikka olet, mutta liian ruman hoikka. Ei rintoja, kauniita kasvoja.

juu,kuvissa ei näy tiedän,mutta on mulla rinnat ja sopivat,vaikka ei te usko,niin turhaan mulle sanoa.Mutta ruman hoikka huoh,ehkä löysä nyt olen sekä kun laiva

Mee johkin lataamoon hetkeks makoileen, elämääs parantelee. Pienistä sääkin stressaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:
hohhei. taputetaan kaikki yhdessä Savannaa päähän ja sanotaan että se ei ole yhtään lihava. sitähän tässä nyt haetaan.

ei jumalauta,en mä sellaista hae ja tiedän itse että läski nyt olen,ainakin omasta mielestä ja piste,ei mulle auta jos joku sano hoikka,kun mä itse näen etten ole,enkä tykkä tollaisen olla

muuta sano! Todella ahdistavaa lukea jatkuvasti tälläistä teinimäistä "vähänkö mä oon läski"-juttua. Ja sitten oletetaan kaikkien kehuskelevan kuorossa, en jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ihan kun nyt juteltaisiin jonkun 14v teinitytön kanssa jolla on itsetunto-ongelmia. "mulla on ruma tukka yääää, mä oon läski yäääää, mulla on kauheet jalat yääääää, kauheet pohkeet, vitsitieätsä nää housut on ihan kauheeeeeeeeet yääääääää. Helvetti soikoon!

Siis ensiksi että toi väri,mä haluan musta,sitten vielä hermostutta vieläkin kun eilen epäonnistui se pidennys ja leikkaus,mutta teen vaalitus vielä huonosta palvelusta muutenkin,sekä katsokaa miten läski mä olen,ihan laiva,semmosta se on kun istuu konessa ja käy joka päivää ravintoloissa
Sinäkö läski? Jos niin luulet, et ole ihan terve.
http://1.bp.blogspot.com/_jY9Mztcd6ds/SUFlHcks5iI/AAAAAAAAAFo/k8AeKXkuVZ4/s320/lihava_nainen%5B1%5D.jpg

Yhteistyössä