Alkuperäinen kirjoittaja Piitsi82:Ihana se on :heart: :heart: tahtoo omansa ja jo ulos![]()
Kauas sulla vielä olisi?
Mulla ei ollu ees mitään kiirusta vielä vaikka laskettukin oli ja meni
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piitsi82:Ihana se on :heart: :heart: tahtoo omansa ja jo ulos![]()
Mun pikkusysterillä on ekan la viikonpäästä ja arvaa kuka ryntää heti nuuskimaan synnärille.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:On ne luttanoita :heart: kunhan niillä on palautusoikeus. :xmas:
Tuskin meillekkään ihan heti ainakaan neljättä tulee :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Tuli vauvakuume. Mut onneksi sisko saa syyskuussa ni voin ihastella sitten häntä
Lutunen poika teillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mun pikkusysterillä on ekan la viikonpäästä ja arvaa kuka ryntää heti nuuskimaan synnärille.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:On ne luttanoita :heart: kunhan niillä on palautusoikeus. :xmas:
Tuskin meillekkään ihan heti ainakaan neljättä tulee :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihana vauveli :heart:
Minkä ikäisiä nämä vanhemmat lapset on?
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihana vauveli :heart:
Typykkä täyttää 7 ja poika 5
Että sellaisia touhottajia :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihana vauveli :heart:
Hyvässä iässä jo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:vauvat on ihania, ei siitä pääse yli eikä ympäri :heart:
onnea perheen lisäyksen johdosta! :flower: ja erityisen söpön sellaisen =)
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihana vauveli :heart:
Hyvässä iässä jo![]()
On on, ja ihan loistavia tapauksia luonteeltaankin molemmat!
Nyt tuntuu vaan niin täydelliseltä tämä perhe :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Tuli vauvakuume. Mut onneksi sisko saa syyskuussa ni voin ihastella sitten häntä
Mä oon nyt niin hurmiossa tästä vauva ajasta et toivottavasti ei jää jonkinasteista vauvakuumetta päälle![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mulla iski kateus:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Tuli vauvakuume. Mut onneksi sisko saa syyskuussa ni voin ihastella sitten häntä
Mä oon nyt niin hurmiossa tästä vauva ajasta et toivottavasti ei jää jonkinasteista vauvakuumetta päälle![]()
![]()
Sä oot niin nuori vielä et sopii jäädäkkin vielä vauvakuume ja sulla on mieskin. Jota mulla ei ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mulla iski kateus:ashamed:
No hööps, mietit vaan et kasvaahan tuokin tuosta, sitten tulee uhmat ja muut![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mulla iski kateus:ashamed:
No hööps, mietit vaan et kasvaahan tuokin tuosta, sitten tulee uhmat ja muut![]()
![]()
ai,sekin on ihanaaai vitsi haluan olla raskaana :'( poistakaa mun ahdistus ja kaikki mun ajatukset tulen heti raskaksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Tuli vauvakuume. Mut onneksi sisko saa syyskuussa ni voin ihastella sitten häntä
![]()
Sä oot niin nuori vielä et sopii jäädäkkin vielä vauvakuume ja sulla on mieskin. Jota mulla ei ole![]()
Mä tykkään meidän autosta ja sitten tarvis vaihtaa isompaan![]()
Eäh, oli toi synnytys niin hurja et taidan harkita aika vakaasti seuraavan tekoa..
Ehkä sitten kun saa vakkariduunin ja opiskelut päätökseen!
ja kyllä sullekkin nyt joku löytyy, mäkin löysin tämän :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mulla iski kateus:ashamed:
![]()
ai,sekin on ihanaaai vitsi haluan olla raskaana :'( poistakaa mun ahdistus ja kaikki mun ajatukset tulen heti raskaksi
![]()
No siinä sulle ainakin mukava haave mikä auttais jakselemaan niiden vaikeiden hetkien yli :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Tuli vauvakuume. Mut onneksi sisko saa syyskuussa ni voin ihastella sitten häntä
![]()
Mä tykkään meidän autosta ja sitten tarvis vaihtaa isompaan![]()
Eäh, oli toi synnytys niin hurja et taidan harkita aika vakaasti seuraavan tekoa..
Ehkä sitten kun saa vakkariduunin ja opiskelut päätökseen!
ja kyllä sullekkin nyt joku löytyy, mäkin löysin tämän :heart:![]()
Eipä tosta kotiovelta ketään oo tullut hakemaan. No juu ja en jaksaisi nyt ees mitään miestä tässä. Sen verran huonot fiilikset on jäänyt näistä kahdesta edellisestä.