Haluisitteke auttaa keksimään mulle uutta hiustyyliä? Nyt on kuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja höpsö:
Värin suhteen mä laittasin jotain tummahkoa ruskeaa, joku lämmin sävy, ja siihen eloa tuomaan hieman jotain punaiseen tai oranssiin taittavaa raitaa. Ei kuitenkaan mitään suoria symmetrisiä palkkiraitoja (sellaiset ei ole nyt yhtään muodissa) vaan jotenkin epäsymmetrisesti, "huomaamattomasti". Sulla on ihanan pitkät ja paksut hiukset! :) Kuinka paljon niistä raaskisit luovuttaa? Keventää vois ainakin ihan reilusti.

Värinä tuo jo aiemmin manitsema ja mallina joku tällainen:

http://www.villikihara.fi/hiusmallit?func=detail&id=53

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Harmi ku et halua lyhkästä tukkaa.
Niskasta lyhkänen ja edestä leukaan asti.Se ois sopinut sulle.

Totta. Sulla on niin kapeet kasvot, että tuo pitkä tukka kasvot entistä pitemmiksi ja kapeiksi. Jollain raidoilla vois elävyyttää ja pehmentää, ihosi on niin vaalea.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Räväkkyyttä ja vähän tummempaa väriä:
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12686&month1=&pg=1&styl1=Great Lengths

En mä ihan noin rohkea uskalla olla :snotty:

Ja siis vain leikkaus uusiksi, tämä väri on ja pysyy kunnes harmaannun :)

Tuo sopis TODELLA hyvin!!! Ihan varmasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
ciara_hair.jpg

Liian pitkät,jos meinaa antaa hiuksien vaan olla ja sipasta kiinni joka päivä.

No en mä näe mitään syytä miks noita ei vois vaan sipasta kiinni. Vittu mikä harmaa taas kitisemässä täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Mies pakottaa mut nukkumaan, mutta tuun aamulla katsomaan ehdotuksia :)

Oletko elävässä uskossa oleva lestadiolainen? Sori ei kuulu tähän ketjuun, mutta tuli vaan mieleen? Onko sun mies lestadiolainen (uskova)? Oletteko yhteisön toiminnassa mukana?

Alkuperäinen kirjoittaja Ehdotus:
Älä leikkaa tai värjää, osta papiljotit.

Miksi sinä koko ajan ehdottelet pilkkamielessä "lestamaisia juttuja". Kaikkihan tietää, että lestat joutuu helvettiin jos ne värjää, mutta ei joudu jos ne vaan kihartaa.

JADAL: Onks kivaa olla lesta, uskotko ihan tosissas teidän oppeihin (ei meikkiä, mutta itseruskettava ok taikka ei värjäystä, mutta permis ok????

Alkuperäinen kirjoittaja h:

Miksi sinä koko ajan ehdottelet pilkkamielessä "lestamaisia juttuja". Kaikkihan tietää, että lestat joutuu helvettiin jos ne värjää, mutta ei joudu jos ne vaan kihartaa.

JADAL: Onks kivaa olla lesta, uskotko ihan tosissas teidän oppeihin (ei meikkiä, mutta itseruskettava ok taikka ei värjäystä, mutta permis ok????

Mitä se sulle kuuluu kuka uskoo mihinkin? Tai mitä siihen kuuluu? Ihan uteliaisuuttani kysyn...

Alkuperäinen kirjoittaja h:

No en pilkkamielessä ehdotellut mitään, vaan siksi, koska luulen, ettei jadal oikeasti edes halua leikata pitkiä hiuksiaan. Joten älä tee mitään sitten vaan anna olla.

Kerrosta vähän ja leikkaa jonkun verran (ehkä 5cm) latvasta pois, näyttävät vähän kuivilta. Oma värisi on periaatteessa ihan ok, voisi kyllä olla vähän kirkkaampi. Joku suklaanruskea sävy voisi olla ihan jees.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
http://www.villikihara.fi/hiusmallit?func=detail&id=168#joomimg

Mä tykkäsin tästä. Tuollainen otsis ois tosi piristävä yksityiskohta, ja toisi kasvot hyvin esille, jos tykkää muuten pitää hiuksia paljon kiinni.

ton tapanen mulla on ollut mielessä, mutta pienin muutoksin.

Kiitos muillekin ideoista :)

Ja noihin lesta kysymyksiin sen verran vastaan, minä olen lesta, mieheni ei. Mä oon oman kapinavaiheeni käynyt ja aikoinaan kyseenalaistanut koko uskon ja luoountkin siitä välillä. Olen onnellinen kun uskon.

Yhteistyössä