Halusitte tai ette, mutta kerron silti :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
Tosiaan.. Eilen eräs muutaman kerran tapaamani mies tuli mun luona käymään. Kyllä meinasi silmät sulaa kun hän astui sisään..

Oli pukeutunut mustiin suoriin housuihin, niitti vyö, valkoinen kauluspaita ja liivi päällä, kravatti sekä musta puvuntakki.. Armania kaikki, tietenkin :xmas: Päällystakkina valkoinen nahkatakki jossa hauskat swarovski kristallein koristellut napit, valkoiset nahkakengät jalassa, ruusu hampaissa ja hän luki mulle tällaisen runon:

Sinut varjoista löysin
ja valoon kannoin

Auringonlaskun viimeiset säteet
Vartalollasi, jumalaisella tanssi

Se sävyjen syvyys
Ihosi sileän sai kuin
Silkin hohtamaan
Ja huulesi punaiset, samettiset
Kuin kaunein ruusu
Katseesi syvä kuin avaruus
Pilke silmäkulmissasi
Tähtinä loisti

Tuo näky sai mustan sieluni
Punaisena hehkumaan
Kipinän sydäntäni polttamaan
Ja halun sisälläni roihuamaan

Sillä mikä voisikaan olla ihanampaa kuin
Tuntea silkin ihollaan
Maistaa ruusun huulillaan
Katsoa tähtiin kirkkaisiin

Ja kuin unesta herään
Sydän onnesta ja odotuksesta täyttyy
Koska sut taas pääsen näkemään

Arvatkaas taas onko Pastori ihan hyytelönä :heart: (Ei nyt tiedä johtuuko miehestä vai äskeisestä kuntosalitreenistä) :whistle: '

Mitä olette mieltä, kannattaako tuollaisesta pitää kiinni kynsin ja hampain :saint:

Pitää varmaan lähteä koluamaan kallion koloja rentun toivossa :whistle: Tilanne on sinänsä hyvin omituinen ja kiinnostava, koska tuollaista miestä ei ole ennen ollutkaan. Erittäin ovela fiilis, erikoinen tapaus.. God damn..

Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta laiskana:
Muuten kyllä.....mutta ne valkoiset kengät ;)

Mitä vikaa niissä on? Mua taas häiritsee ne liivit :laugh: Mä en tosin tiedä miten suhtautuisin jos mies alkaisia jotain runoa lausumaan, mut jos se sopii sun (ja miehen!!!) tyyliin niin totta hitossa pidät kiinni kynsin hampain!
Mä muuten tossa aiemmin tänään mietin et mites se sun mies, tuliko siitä jutusta mitään :D Jotenkin mun päähän vaan on jäänyt se kun joskus kerroit tavanneessi jonkun :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Pitää varmaan lähteä koluamaan kallion koloja rentun toivossa :whistle: Tilanne on sinänsä hyvin omituinen ja kiinnostava, koska tuollaista miestä ei ole ennen ollutkaan. Erittäin ovela fiilis, erikoinen tapaus.. God damn..
Et kyllä mee koloaan niitä kallion koloja, siellä ei ole mitään sun arvoistas! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai. Mun makuun liian imelä, vesimiehenä olisin olluy hyvin ahdistunut ja jo hypännyt ikkunasta ulos.

Niin, kuvittelin hyppääväni jo parvekkeelta, mutta ei edes käynyt mielessä tämän kohdalla. Sellainen jännä esiintymis tyyli, pilke silmäkulmassa. Tilanne tuntui kotoisalta mitä suuresti ihmettelen :o Tässä kaveri joka osaa ottaa tilanteen kuin tilanteen haltuunsa, ei tullut ahdistunut olo.

Vertaukseksi voinen laittaa miehen jonka kanssa seurustelin kolmisen vuotta ja viimeisenä vuotena hän oli järjestellyt asuntomme täyteen kynttilöitä syntymäpäivänäni, kirjoittanut runon jonka sitten luki mulle kun astuin ovesta sisään.. Tilanne oli karmaisevan ahdistava :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai. Mun makuun liian imelä, vesimiehenä olisin olluy hyvin ahdistunut ja jo hypännyt ikkunasta ulos.

Niin, kuvittelin hyppääväni jo parvekkeelta, mutta ei edes käynyt mielessä tämän kohdalla. Sellainen jännä esiintymis tyyli, pilke silmäkulmassa. Tilanne tuntui kotoisalta mitä suuresti ihmettelen :o Tässä kaveri joka osaa ottaa tilanteen kuin tilanteen haltuunsa, ei tullut ahdistunut olo.

Vertaukseksi voinen laittaa miehen jonka kanssa seurustelin kolmisen vuotta ja viimeisenä vuotena hän oli järjestellyt asuntomme täyteen kynttilöitä syntymäpäivänäni, kirjoittanut runon jonka sitten luki mulle kun astuin ovesta sisään.. Tilanne oli karmaisevan ahdistava :D

Itseäni epäilyttää tuollaiset "auervaara" tyyppiset teatteriesitykset... parisuhde kun yleensä on ihan muuta kuin teatteria. Minkä osan hän jätti sinulle ... "vie niin minä vikisen"?

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Et kyllä mee koloaan niitä kallion koloja, siellä ei ole mitään sun arvoistas! :D

En taida mennä :D Tuo tyyppi on jotain niin.. Ihan uskomatonta.. Häiritsee hiukan kun kaveri pukeutuu paremmin ja kalliimmin kuin minä. Hullun huumorintajuinen ja näyttää tietävän kaikesta kaiken :kieh:

Yhteistyössä