halut kadoksissa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
mulla hirvee ongelma, jonka pelkään tuhoavan suhteeni. olen 20 viikolla raskaana, ja melkein koko raskauden ajan on mulla haarat pysyny kiinni. ollaanko ehkä 3 tai 4 kertaa harrastettu seksiä tänä aikana.
aikasemmin tällästä ongelmaa ei ole ollut, vaan päinvastoin, olen aina ollut 'seksuaalinen' ihminen. tykännyt keksiä uusia leikkejä ja pikku piristyksiä makkariin. siksi ongelma on suuri. sillä minua huolestuttaa että en edes enään ajattele seksiä. tai jos ajattelen, se tuntuu jotenkin vastenmieliseltä. en haluaisi pihdata sillä tiedän että mieheni kärsii. olen rehellisesti yrittänyt hänelle kertoa ajatuksistani, ja pyytänyt kärsivällisyyttä, mutta tämä pistää koko suhteen koville. enkä ihmettele vaikka mieheltäni kärsivällisyys alkaisi loppuakin.
tämä on vaikuttanu meidän suhteeseen isolla tavalla. olemme kummatkin pahemmalla tuulella, ja äyskimme toisillemme. emme enään edes hali taikka pussaile.
suhteessamme ei ole muita ongelmia, ja olemme kummatkin onnellisia tulevasta ensimmäisestä lapsestamme.
onko kenelläkään samantyyppisiä kokemuksia?
onko meidän suhteella tulevaisuutta?

Jos kuitenkin kokeilisit ihan itsesi takia vaan? =) Vähän liukkaria luistoksi ja katot miltä tuntuu, jos tuntuu pahalta niin lopeta mutta ole rehellinen itsellesim jos se tuntuuki hyvältä niin anna mennä vaan äläkä mieti liikoja =)

samoilla linjolla prinsessan kanssa.. meillä on TAAS toisin päin.. ukko laittanut munanlukon päälle :kieh: :headwall: onneks mennään rv 39 ja lähempänä on synnytyksen jälkeinen seksielämä :D

tota noin,mulla oli aivan sama tilanne raskauden aikana ei tehnyt yhtään mieli.
mies kyllä ymmärsi silloin mutta nyt on kulunut vuosi vauvan syntymästä eikä halut ole palannut.
enään ei pysyt pistään raskaushormoonien piikkiin.

enpä tiädä mitä tekisi,olen ihan unohtanut koko homman ei käy edes mielessä.

sanot ukkelille, ettei ahdistele sinua seksi-mielessään, mutta olette muuten lähellä toisianne? Jos voi olla varma siitä, ettei tartte rueta housuja riisumaan, niin se LÄHEISYYS, joka on seksiä tärkeämpää, saattaisi palautua. Ja joskus ehkä tätä kautta myös se intiimimpi kontakti ihan itsestään.

Ei sinun tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa, jos sinä et tahdo sekstailla! vetäköön miehesi käteen. :)

meillä ukko on pihdannut viimeset 7vuotta, siitä ensimmäiset 5vuotta oli itkua ja syyttelyä. nyt olen "luovuttanut" seksiä tulee max.kaksi kertaa kk, mutta se on hyvää seksiä ja tyydyn tähän :). emme enää riitele kun en ruinaa ja vonkaa ja olemme nykyisin muuten paljon läheisempiä. hierontaa tulee aina kun pyydän ja niskapusujakin satelee.

Yhteistyössä