..Halut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chiepata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chiepata

Uusi jäsen
01.07.2006
7
0
1
olen kahden lapsen äityli.kun toinen lapsemme syntyi katosivat haluni miltei kokonaan ei huvita eikä oikein kiinnosta enää.aikaisemmin harrastimme seksiä lähes joka toinen päivä.en tiedä miksi halut ovat kadonneet,sillä seksimme on nautinnollista.mieheni luuli jo että vika on hänessä,mutta kerroin että se ei ole totta vaan kyse on vain minusta,mutta en tiedä mitä tehdä.kertokaa kokemuksia tai mikä voisi palauttaa halut takaisin.en tiedä pitäisikö kokeilla jotakin uutta ja erillaista seksiä,mitä siihen voisi kuulua??kertokaa ystävät hyvät. :heart:

Jos mahdollista, käykää vaikka tanssimassa kahdestaan ja ottakaa vähän alkoholia.. Hotellissa voi olla yötäkin.. Voi hieman muistella sitä nuoruuden aikaa ennen lapsia.. Meillä toimii ja virkistää parisuhdetta :wave: . Myös eroottisia lehtiä tai elokuvia voisitte katsella yhdessä..

kiitos hienoista ideoista =) on helpompi kuulla muilta ehdotuksia sekä ajatuksia ja alkaa toteuttamaan niitä,kun tuntuu ettei itse osaa alkaa oikein mistään.eikä tiedä tekeekö väärin.mutta samanlaiset ajatukset ovat käyneet mielessä mutta sen toteuttaminen tuntui siltä ettei kuukaan tee tällaista kuin minä tai me. KIITOS :hug:

Yhteistyössä