Haluttomuus parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En tiedä miksi tilanne on mennyt tälläiseksi.. Mies haluaisi useammin (kerran päivässä olisi kuulemma hyvä) mutta itse taas en.. Ja kun monesti olen "antanut" vaikken ole halunnut, koko touhu on muuttunut tylsäksi ja epämiellyttäväksi. Nyt seksiä on 1-3 kertaa viikossa miehen mieliksi.. Ja riitaa tulee sitten siitä, kun minä en halua. Millä niitä haluja saisi ja miten saisi tätä parisuhdetta piristettyä? Tuntuu siltä, kuin olisi ihan taantunut koko parisuhde ja mielenkiinto mieheen mennyt..

Apua siskot, miten tämän ongelman saisi ratkaistua?

Vittu minä en ainakaan alkaisi kattelmaan mitään pihtaria suhteessa, jos ei anna vapaaehtoisesti niin se otetaan sitten pakolla, ei ole ollut ennenlkään naisen sanalla mitään valtaa niin ei ole nytkään ja sitä on turha alkaa valittaan.

Muakin kiinnostaisi tietää. Meillä on seksiä ollut viimeksi yli 2kk sitten, vauva on nyt 5kk ja synnytyksen jälkeen yhteensä 2 kertaa. Raskausaikanakin sitä oli ehkä kerran kuussa jos sitäkään, eikä sitä ennenkään juuri enempää, ihme että onnistuin edes tulemaan raskaaksi.

Itseäkin ärsyttää kun ei jaksa eikä halua. Muuten meillä on tosi hyvä suhde, viihdytään toistemme seurassa ja pystytään keskustelemaan muista asioista. Tämä vain on nyt paisunut jo sellaiseksi mistä on vaikea puhua. Ja tuntuisi ihan oudolta alkaa edes yrittämään enää mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja sepä siinä on;23276808:
Vittu minä en ainakaan alkaisi kattelmaan mitään pihtaria suhteessa, jos ei anna vapaaehtoisesti niin se otetaan sitten pakolla, ei ole ollut ennenlkään naisen sanalla mitään valtaa niin ei ole nytkään ja sitä on turha alkaa valittaan.

Heh :D

Jos käytät hormonaalista ehkäisyä, niin lopeta tai vaihda se. Millaset halut sulla ennen ollut? Mikä elämäntilanne? 1-3 x vko on monelle parilla normaali seksin määrä. Se että miehesi haluaisi päivittäin ja kenties vielä useamman kerran kertoo korkeasta libidosta. Ihan jokaisella naisella samanlaisia haluja on ja miehesikin tulisi tässä joustaa. Kai sallit hänelle masturboinnin? Voithan myös käsillä ja suullasi ilman yhdyntää välillä purkaa miehesi miehisiä paineita?

Nää on näitä, pidemmän parisuhteen ja avioliiton, perhe-elämän onnea..... Sori, en tiedä mikä ois ratkaisu, valitettavasti suhde ajan kanssa yleensä menee vähän tuollaiseksi. Vaihda miestä niin halusi palaavat.

nautitko itse seksistä, saatko orgasmin? älkää tehkö rutiinilla vaan vaihtakaa kellonaikaa, huonetta, asentoa. jos et itse tule, anna miehen hoitaa sinut ensin.
jos vain tokaiset ettei kiinnosta niin sitten hommaudutte seksuaaliterapeutille tms. hakemaan ihan oikeasti apua..

[QUOTE="Mies";23276929]Heh :D

Jos käytät hormonaalista ehkäisyä, niin lopeta tai vaihda se. Millaset halut sulla ennen ollut? Mikä elämäntilanne? 1-3 x vko on monelle parilla normaali seksin määrä. Se että miehesi haluaisi päivittäin ja kenties vielä useamman kerran kertoo korkeasta libidosta. Ihan jokaisella naisella samanlaisia haluja on ja miehesikin tulisi tässä joustaa. Kai sallit hänelle masturboinnin? Voithan myös käsillä ja suullasi ilman yhdyntää välillä purkaa miehesi miehisiä paineita?[/QUOTE]

Rivien välistä lukeminen ei ollut kovin hyvä juttu tässä yhteessä, minä olen mies ja sanoin oman mielipiteen
i.

Löysin vanhan viestini ja lisäsin tähän:
Tota noin... hieman olen ihmeissäni siitä kun tällä palstalla esiintyy usein aloituksia joissa nainen on antavana osapuolena. Seksin pitäisi olla ihan tasapuolinen aikuisten leikki, jossa ei tarvita välttämättä edes olla sukupuoliyhteydessä ja joskus se on kivempaakin niin .
Mitä jos kuskaisitte lapset mummolaan tms. perjantai-iltana ja leikkisitte viikonlopun keskenänne opetellen tuntemaan toistenne salat (antaisitte tiskien, pyykkien ja villakoirien olla sunnuntai-iltaan rauhassa). Uskon että tässä olisi useimmille "sitä jotakin".

[QUOTE="Mies";23276929]Heh :D

Jos käytät hormonaalista ehkäisyä, niin lopeta tai vaihda se. Millaset halut sulla ennen ollut? Mikä elämäntilanne? 1-3 x vko on monelle parilla normaali seksin määrä. Se että miehesi haluaisi päivittäin ja kenties vielä useamman kerran kertoo korkeasta libidosta. Ihan jokaisella naisella samanlaisia haluja on ja miehesikin tulisi tässä joustaa. Kai sallit hänelle masturboinnin? Voithan myös käsillä ja suullasi ilman yhdyntää välillä purkaa miehesi miehisiä paineita?[/QUOTE]

Halut on ennen ollut ns. "normaalit", eli seksiä oli aiemmin lähes päivittäin, joskus jäi pari päivää välistä.. Sallin toki masturboinnin ja kehoitankin häntä siihen, myöskin olen käsin purkanut mieheni paineita silloin tällöin :) Tämä tilanne on alkanut n. vuosi sitten, kun minä aloitin opiskelun ja mies jäi työttömäksi. Tiedän, että tuo se todennäköinen syy on: miehellä on tylsää päivisin ja ajatukset pyörii enemmän seksin ympärillä, ja minulla taas päinvastoin. Meillä on 2 alle kouluikäistä lasta ja yhdessä olemme olleet 9 vuotta. Joku kysyi, pystynkö saamaan orgasmin, kyllä juu, mutta en pelkässä yhdynnässä. Mieheni kyllä mieluusti tässä hommassa avustaa, tykkää antaa myös suuseksiä.

Tilanne on mennyt siihen, että mies ruinaa ja vonkaa ja räpläilee ja hipelöi jatkuvasti, se on nykyään minusta lähinnä ahdistavaa. Aamulla heti pitäisi olla peittoa heiluttamassa.. mielenkiinto on mennyt, en edes "ehdi haluamaan itse seksiä" kun sitä on tarjolla jatkuvasti.

Mullakin katosi halut jo raskausaikana, vauva on nyt 3kk ja ehkä 1-2 kertaa viikossa on seksiä. Mulle se on lähes aina sitä, että suostun vain miehen takia, itse tekisin mielummin jotain muuta. Tietysti sekin vaikuttaa, että vauvan takia ei samalla tavalla ole aikaa seksille kuin ennen, mutta sehän nyt kuuluukin asiaan :). Meidän ei onneksi ole tarvinnut riidellä seksin takia, mä koitan olla kieltäytymättä kaikista alotteista ja silloin kun suostun seksiin, koitan edes heittäytyä tunnelmaan vaikkei alkuun yhtään kiinnostaisikaan. Kyllä mies varmasti huomaa etten nauti samalla tavalla kuin ennen enkä mä ala mitään esittämään, mutta teen kuitenkin parhaani ja yritän edes. Mies onneksi huomioi sitten muuten, silittelee ja hieroo ja auttaa kotitöissä, niin mulla ei ole sellaista oloa, että minä ainoastaan antaisin mutten koskaan saisi mitään tässä suhteessa.

Musta tuntuu että miehen on helpompi haluta mm. sen takia, että sillä on enemmän omaa aikaa, kun mulla menee kaikki aika kotitöissä, vauvan kanssa ja nukkumisessa, vaikka mies auttaakin. Ei oikein huvita alkaa heti pyykkien lajittelun jälkeen harrastaa seksiä varsinkin kun tietää, että sen jälkeen joutuu heti vaihtamaan vaippaa, syöttämään vauvaa ja tiskaamaan :D Lisäksi mua häiritsee se että naapurissa asuvat miehen vanhemmat ramppaavat pitkin päivää ja iltaa meillä kaikkien pikkuasioiden takia. Toisaalta, vaikka näihin asioihin tulisikin muutos, tuskin ihan heti halut palautuisivat sellaisiksi kuin ennen raskautta. Mutta tilanne voisi kyllä parantua...

Muakin kiinnostaisi tietää. Meillä on seksiä ollut viimeksi yli 2kk sitten, vauva on nyt 5kk ja synnytyksen jälkeen yhteensä 2 kertaa. Raskausaikanakin sitä oli ehkä kerran kuussa jos sitäkään, eikä sitä ennenkään juuri enempää, ihme että onnistuin edes tulemaan raskaaksi.

Itseäkin ärsyttää kun ei jaksa eikä halua. Muuten meillä on tosi hyvä suhde, viihdytään toistemme seurassa ja pystytään keskustelemaan muista asioista. Tämä vain on nyt paisunut jo sellaiseksi mistä on vaikea puhua. Ja tuntuisi ihan oudolta alkaa edes yrittämään enää mitään...

Miksi se tuntuisi oudolta ? Onko miehesi vain kaverisi sinulle ?
Onko teillä se vähäinen seksi ollut hyvää ?

[QUOTE="vieras";23276955]Nää on näitä, pidemmän parisuhteen ja avioliiton, perhe-elämän onnea..... Sori, en tiedä mikä ois ratkaisu, valitettavasti suhde ajan kanssa yleensä menee vähän tuollaiseksi. Vaihda miestä niin halusi palaavat.[/QUOTE]

Väitän vastaan!
Kyllä se hyvä suhde on kuin vuosikertaviini ;) Mitä paremmin tunnet puolisosi seksuaalisesti sen paremmalta se seksi tuntuu ja sitä enemmän sitä haluaa.
Meillä ainakaan ei normaali perhe-elämä ole haluja vienyt minnekkään saatika pitkä parisuhde (pikemmiten päinvastoin).

[QUOTE="vieras";23277134]Halut on ennen ollut ns. "normaalit", eli seksiä oli aiemmin lähes päivittäin, joskus jäi pari päivää välistä.. Sallin toki masturboinnin ja kehoitankin häntä siihen, myöskin olen käsin purkanut mieheni paineita silloin tällöin :) Tämä tilanne on alkanut n. vuosi sitten, kun minä aloitin opiskelun ja mies jäi työttömäksi. Tiedän, että tuo se todennäköinen syy on: miehellä on tylsää päivisin ja ajatukset pyörii enemmän seksin ympärillä, ja minulla taas päinvastoin. Meillä on 2 alle kouluikäistä lasta ja yhdessä olemme olleet 9 vuotta. Joku kysyi, pystynkö saamaan orgasmin, kyllä juu, mutta en pelkässä yhdynnässä. Mieheni kyllä mieluusti tässä hommassa avustaa, tykkää antaa myös suuseksiä.

Tilanne on mennyt siihen, että mies ruinaa ja vonkaa ja räpläilee ja hipelöi jatkuvasti, se on nykyään minusta lähinnä ahdistavaa. Aamulla heti pitäisi olla peittoa heiluttamassa.. mielenkiinto on mennyt, en edes "ehdi haluamaan itse seksiä" kun sitä on tarjolla jatkuvasti.[/QUOTE]

Tällä innostuksella ja vonkaamisella miehesi varmasti tekee susta haluttoman, ja seksistä sitten tulee ns. pakkopullaa. Fakta kuitenkin on, että usein pitkässä suhteessa muututaan hyvinkin "suoriksi" ja kaikenlaiset muut huomionosoitukset ja lämmitykset jäävät. Onhan se varmasti ahdistavaa kuulla fiilis nollassa ja väsyneenä niitä suoria ehdotuksia ja kourimisia. Ei se naista sytytä. Miehesi pitäisi ottaa takapakkia ja alkaa noudattaa sääntöä, että nainen pitää valloittaa jokaiseen aktiin, aivan kuten suhteen alussa.

Koittakaahan puhua asiasta ja kerro tuntemuksesi miehelle.

Lemppaa nyt herranen aika pellolle tommoinen himohiiri!

Todella sairaita nämä miehet, joiden mielestä elämä on pilalla, jos ei kerran päivässä saa tungettua nakkiansa johonkin rakoon. Pellolle vaan tommoiset miehet ja OIKEA kunnon mies tilalle, joka tietää miten naista kohdellaan! Voin taata, että alkaa tehdä mieli ja löydät seksuaalisuutesi voimakkaampana kuin koskaan.

Miksi se tuntuisi oudolta ? Onko miehesi vain kaverisi sinulle ?
Onko teillä se vähäinen seksi ollut hyvää ?

Siltä se on alkanut tuntumaan, että kavereita tässä ollaan. Koko ajatus seksistä tuntuu vaan päivä päivältä kummallisemmalta. Harmittaa itseäkin kovasti tämä tilanne ja miestäkin tietenkin. Jotenkin vaan tuntuu että viimeinen asia mikä illalla sänkyyn mennessä on mielessä on seksi. Silti sitä joka ilta ajattelee ja tunnen syyllisyyttä kun en jaksa. Ja lähestymisyirtyksetkin olen jo niin kauan tyrmännyt, ettei mieskään enää jaksa yrittää.

Seksi on joskus ollut hyvää, mutta ehkä esikoisen teko tekemällä tappoi siitä sen spontaaniuden ja sitä myötä se muuttui muutenkin vähän pakkopullaksi. Ite en oo ikinä ollut kovin seksuaalinen ihminen, tai sanotaanko että fiilikset vaihtelevat paljon sen mukaan millainen olo on muuten. Nyt kun on vielä raskaukiloja kahdesta raskaudesta ym. niin olo ei ole kovin haluttava, vaikka tiedän, että mies kyllä pitää minusta tällaisenakin.

Hankalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sepä siinä on;23276808:

Buahahaa! Sä olet just näitä pupumiehiä! En mäkään kattelis tuommoista pupujussukkaa suhteessa! Oikein mielessäni näkisin kuinka peräpäässä tärisis kavainen tupsu kun tosihommissa olis! Buahahahaa! Paljo viittis himostella! Buhahahaa! :D

[QUOTE="vieras";23277422]Buahahaa! Sä olet just näitä pupumiehiä! En mäkään kattelis tuommoista pupujussukkaa suhteessa! Oikein mielessäni näkisin kuinka peräpäässä tärisis kavainen tupsu kun tosihommissa olis! Buahahahaa! Paljo viittis himostella! Buhahahaa! :D[/QUOTE]

Hmmm.... sinäkö siellä lapseni kirjoittelet?