Haluun isommat TISSIT! heti:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rinnaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rinnaton

Vieras
Mulla on pienet rinnat...:( 75 a tai b.....
ja oon oikeasti muuten ihan sinut mutta nää rinnat, niin no niiden kans en ole! haluaisin itseäni varten isommat rinnat en keidenkään miesten...niinkun nyt mieheni väittää!:( ehdotin silikoneja mutta hän ei tykkää....
oon vaan niin masentunut just näiden rintojen takia! Odotin innolla jospa raskaus tekisi tehtävänsä myös rintoihin mutta ei minkäänlaista vaikutusta....
haluaisin hyväksyä juuri tälläisenä kuin olen itseni mutta....*huoh
no, pointti on että haluun isommat rinnat,mutta mies ei lämpene...
ja vaikka mies tykkää näistä niin minä en ja oikeasti jo 5 vuotta oon masistellu näiden kans...

mitä pitäis tehä? auttakkaa rakkat siskot:)

Mua kiinnostais kovasti se suurennustapa, jossa imetään rasvaa omasta kehosta ja laitetaan rintoihin. Muistaakseni Mehiläisessä tai Eiran sairaalassa näitä tehdään. Kun lapsiluku on täynnä, ties vaikka toteuttaisin haaveeni... Kyllä mäkin itsestäni tykkään, mutta saa kai sitä itseään vähän aikuisena hemmotella?

Jep, isorintaisena mun on vaikee ymmärtää sellaisia naisia, jotka haluaa silikonit. Eihän isoista rinnoista oo kun haittaa vaan. Ja ainakin omat roikkuu tosi pahasti..

Olen kateellinen pienirintaisille. Rinnat on yleensä tosi kauniin malliset ja pienirintaiset näyttää uikkareissakin tosi hyvältä. Toista se on tällasten isojen lärpäkkeiden kanssa. Voisinpa myös olla joskus kotona ilman rintaliivejä, mutta ihan kauheeta pelkkä ajatuskin. Isot tissit tarttee jatkuvaa tukea.

Ja veikkaanpa että sun tissit on kuitenkin ihan pirun hyvännäköiset. Mulla on yks kaveri, joka aina valittaa pieniä tissejään, mutta hällä on oikeesti ihan uskomattoman hyvät tissit. Mun on tosi vaikee ymmärtää, miksi pitäis saada jotkut silikonit..

Tietty jos ei oo rintoja ollenkaan, niin ymmärrän, että se voi tuntua kurjalta, mutta ap kuitenkin kertoi että koko on 75a tai b. Että kyllähän silloin jonkunnäköiset rinnat kuitenkin on!! Oo vaan ap ylpeä niistä!!

Mutta siis vakavasti.
Itsellä on myös melko pienet rinnat, ikää mulla on nyt 29 vuotta ja hiljakseen alkaa tottua siihen, että pienet ovat.

Toisen lapsen syntymän jälkeen rinnat suurtenivat hetkellisesti C:hen, mutta hiljakseen ovat pienentyneet takaisin pieniksi. ONNEKSi eivät sentään lörpsähtäneet.

oon aina ollut hoikka,ja oon rintoihin ihan tyytyväinen mut vois kait sitä kokeilla..silikonit on nätimmät ku luonnostaa isot,riippuen silikoneista..mies ei ikinä vaa antas otta ku tykkää näistä älyttömästi,heh mut jos se ei harais vastaan ni kuka tietää. mut sit mietin et millasta kuvaa antaisin tyttärelleni,,,,

Alkuperäinen kirjoittaja rinnat on 2:
Ja veikkaanpa että sun tissit on kuitenkin ihan pirun hyvännäköiset. Mulla on yks kaveri, joka aina valittaa pieniä tissejään, mutta hällä on oikeesti ihan uskomattoman hyvät tissit. Mun on tosi vaikee ymmärtää, miksi pitäis saada jotkut silikonit..

Tietty jos ei oo rintoja ollenkaan, niin ymmärrän, että se voi tuntua kurjalta, mutta ap kuitenkin kertoi että koko on 75a tai b. Että kyllähän silloin jonkunnäköiset rinnat kuitenkin on!! Oo vaan ap ylpeä niistä!!

Kaverillani on todella pienet rinnat, pienemmät kuin minulla ja hän käyttää seksikkäitä paitoja ja oleilee ilman rintsikoita. On melkoinen hottispakkaus.
Melkein kahdehdin häntä, kun hän uskaltaa olla niin 'vapautunut'.
Hänellä todellakin pienet rinnat ja on sinut niitten kanssa.

nää vois olla hyvät joillan laihalla tai en minä nyt mikään lihava ole mutta vähän pienemmälle ja siromalle nää tisut ois kyllä hyvät! taidan alkaa laihduttaa mutta siinäpä taitaa mennä nämä rinnat samalla...:( oon haaveillu silikoneista monta vuotta...mies on vaan esteenä, no eikat tälle mittään voi!:( elettävä näiden kans...

Alkuperäinen kirjoittaja rinnat on 2:
Jep, isorintaisena mun on vaikee ymmärtää sellaisia naisia, jotka haluaa silikonit. Eihän isoista rinnoista oo kun haittaa vaan. Ja ainakin omat roikkuu tosi pahasti..

Olen kateellinen pienirintaisille. Rinnat on yleensä tosi kauniin malliset ja pienirintaiset näyttää uikkareissakin tosi hyvältä. Toista se on tällasten isojen lärpäkkeiden kanssa. Voisinpa myös olla joskus kotona ilman rintaliivejä, mutta ihan kauheeta pelkkä ajatuskin. Isot tissit tarttee jatkuvaa tukea.

Pienirintaisuus muuttui lasten myötä käytännössä rinnattomuudeksi. Uikkareissa näytän nuorelta mieheltä, en edes naiselta. Onneksi on edes topattuja bikineitä, joilla voin huijata olevani edes pienirintainen. En kyllä haluaisi isojakaan, mutta olisi kiva, jos kävellessä edessä tuntisi edes pientä hytkymistä kuten ennen...

omistani,oon hoika ja rinnat on b 80,on nätin muotoset ja kiinteät,eikä raskaus vaikuttanut. mies on tisseissäni koko ajan kiinni ja kehuu kauniiks,eikä kans antais ottaa silikooneja. mutta jos joku ei ole tyytyväinen itseensä niin miksipä ei ottais,oma keho kuitenki

Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
3540? ni saat uudet tissit laatukirurgiankautta virossa.
lisäkustannuksia tulee jos tarvii tissiä vielä nostaa.

oletko itse siis laittanut? niin kyllä laittaisin mutta mies ei anna lupaa...
eli täytyypä miellyttää taas kerran miestäni...:( MURR...

Yhteistyössä