Haluun sitä yhtä vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marika

Vieras
Oon ullut yli vuoden ilman sexiä. Olen niin puutteessa, etten pysty ajattelemaan mitään muuta, se vaikuttaa jo mun päivittäiseen toimintaan. En tahdo seurustella, muutin muutama kuukausi sitten erilleen exästä. Tapasin yhden miehen ja haluun sitä. Se vaan ei oo kiinnostunut munsta. Ei se kyllä tiedä, et haluun enimmäkseen vaan sitä yhtä juttuu. Sitten varsinaiseen ongelmaan...En pysty olee kenenkään muun kanssa kun haluun vaan sitä. MITÄ MÄÄ TEEN?

On sinulla ongelmaa kerrakseen. Auttaisiko täällä seksiviestittely jos samalla runkkaat itseäsi vaikka sauvalla tai jollain mitä nyt saat käteesi. sinä taidat ihan oikeasti olla puutteessa... Jos ei muuta niin etsi itselle joku mies joka ei halua sitoutua vaan ainoastaan panna sinua... Olis hienoo jos se voisin olla minä. Oletko nyt kokeillut kuinka märkä olet jos olet niin ei muuta kuin toimeksi. T-KMS

Sinulla on sitten pieni ongelma. Ei siinä muu auta kun puhut sen miehen kanssa asiasta ja mitä oikeastaan haluat. Sillä asiaa selviää. Jos olet ollut ilman sexiä jo vuoden niin kai sinullekin kelpaa silloin melkein mitä vaan :) Jos nyt on näin ettei se mies haluaa sinua niin silloin etsit joku muu mies.

Sama täälä reilu vuosi ilman miestä ja halut aivan kauheet aina muna mielessä.Kapakat ei kiinnosta mutta kunnon monikertainen pano.Tää on kauheeta kun joutuu olemaan puutteessa.Dildo ei korvaa miestä ja oikeaa kyrpää.

Yhteistyössä