Asuin Espanjassa 5 vuottanyt oon asunut täällä Suomessa toiset reilu 5 vuotta.
Oi voi ei! Kaipaatko Espanjaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Asuin Espanjassa 5 vuottanyt oon asunut täällä Suomessa toiset reilu 5 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26258185:Oi voi ei! Kaipaatko Espanjaan?
Sinähän oot vaikka miten kiva. Sellaisen mielikuvan oon ainakin saanut
Toivottavasti löytyy liveystäviä jostain samoilta nurkilta.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26258647:sosiaalinen elämä. joku uus aamupala vissiin![]()
En ja kaipaan, joitakin asioita. Mun pahaolo jäi sinne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26258993:Minusta ois ihanaa asua jossain muussa maassa. Uskallus ei kumminkaan riitä muuttoon, niin oon sit täällä.Kuuba houkuttais, ehkä muutan sinne viettämään eläkepäiviäni joskus.
Millaista Espanjassa oli asua?
Olihan se ihanaa, yhtä juhlaasiellä tuli juhlittua ja juostua. Suomen yöelämästä en tiiä mitään, enkä parhaita menomestoja
Ihmiset on ihania ja hälläväliä asenne. Asiat kerkiää huomennakin tekee
. On siellä huonojakin asioita... Kuumat kesät, siksi en tykkää Suomen kesästä kun täällä kuumuus on vaikeempaa sietää kuin siellä..
Mikä sua Kuubassa houkuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26259510:Käydäänköhän me samalla salilla. Tuli vaan ohimennen mieleen. Ilmeisesti samoilla nurkilla asustellaan![]()
AijaaNykyään käyn ilman poikaa. Sali on mun ikioma harrastus, siellä voin hetkeksi unohtaa arjen
Mun pakopaikka.
Missäs sä käyt?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26259576:Elixiassa. Välillä Tikkurilassa ja välillä Jumbossa.
Mikään ei kyllä nollaa aivoja niin hyvin, kuin hikinen spurtti crosstrainerilla ja päälle vähän riehumista laitteiden kanssa
Nyt on olut sairastelun takia kuukauden tauko ja kohta varmaan keittää yli, kun ei pääse purkamaan agressioita salille![]()
![]()
Sama! Kummasta tykkäät enemmän, Tikkurilan vai Jumbon? Mä käyn Tiksin Elixiassa, kerran käynyt vaan Jumbon enkä tykännyt siitä niin kauheesti. Oon kahden vaiheilla meenkö huomenna, flunssa alkaa olla (kai) ohi.
Pakko päästä, pakko päästä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26259931:Tiksi oli ainakin viimeksi, ku kävin, niin vähän keskeneräinen. Mutta silti on jotenkin ympäristönä mielyttävämpi. Ja se uusi sali, missä on kaikki jumppapallot, kahvakuulat ja niiden kaverit on kyllä HUOMATTAVASTI tasokkaampi, kuin Jumbossa. Ja jumbon laitteetkin on jotenkin kökköjä. En tule yhtään niiden kanssa toimeen.
Olosuhteiden pakosta täytyy joskus siellä Jumbossakin käydä, kun se on niin kätevää pistää muu perhe kauppa-asioita hoitamaan ja mennä itse jumppaamaan
Eniten tykkään Sellon Elixiasta. Siskon kanssa tullut siellä joskus käytyä, mutta vähän turhan kaukana, jos ei mitään muuta asiaa satu olemaan Lepuskiin.
Yhtään ei kyllä kipeänä kannata mennä. Itse sen virheen tein, kun olo oli muka ihan ok. Sen salireissun seurauksena tässä nyt on kuukausi sairasteltu![]()
Joo niin se on kesken, mä en oo kauan käynyt siellä. Mikä uusi sali?Siellä alhaalla missä on lasiseinät??
Mun sisko asuu Espoossa niin meen sen kanssa käymään sit siellä joku vk-loppu.. Mielenkiintoista on nähdä minkälainen se onPääsee vertailemaan ja arvostelemaan
Jumbon Elixia on jotenkin ahdas, mut kyllä varmaan tulee käytyy sielläkin.. Kyllä kävi mielessä jos en menis koko ensi viikolla, oliskin järkevää. Mut silti tekis niiiin mieli mennä. Ehkä meen kirppikselle huomenna salin sijaan :xmas: Ootko vieläkin kipee? Repäse hihasta jos tunnistat mut salilla, jos satutaan yhtä aikaa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26260118:Minunkin sisko asuu Espoossa
Se uusi sali on siinä heti kun tulee pukkarista portaat alas ja menee vasemmalle. Ilmeisesti sinne alakertaan on tulossa niitä laitteita ym. lisää. Siinä keskikerroksessahan on aika suppea valikoima. Innolla odotan, että saavat valmiiksi.
Nyt alkaa minulla olo sen verran helpottaa, että saatanpa ensviikolla uskaltaa jo salille. Jotain kevyttä toki näin aluksi :xmas:
Minulla ei kyllä ole mitää hajua minkä näköinen voisit ollaMinuakin saa hihasta nykiä(tai no, käytän kyllä toppia), jos satut tunnistamaan. Tuntomerkit löytyy tatuointiketjusta
![]()
mä haluun =)Haluux joku ystävystyä mun kanssa?
saako tähän ketjuun ilmottautuu ne ystävää vailla olevat parkaraukat??? minä kans jookos...?
Nooh mut tunnistaa öööö en tiiä.. Hikisestä ja punaisesta naamastaMä kattelen jos näkyy perhosia
Ymmärsin että tulee elokuussa? valmiiksi, mä ootan kans innolla! Jaa vai siellä, mä just opin käyttää niitä laitteita. Huomenna olis ollu toinen oppitunti mut peruin sen juuri äsken. Ehkä perjantaina meen salille, silloin olis omavapaajos yskää ei oo jne.. Kuinka monta kertaa viikossa sä käyt?