Haluutteko auttaa mua? ( herkkukori joululahjaksi )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sit jotain hienoa erikoispastaa, kuivakakku, hedelmiä, sit joku kiisselihomma, kaikkea sellaista mitä on kaupassa _ei_ kylmähyllyllä, sinne vaan katseleen, ja sit jotain suolapähkinöitä/suolatikkuja/sipsipussi/dippiä.. :)

kiva idea :)

SUKLAATA
LASISÄILYKKEITÄ (HIENOMMAT KUIN METALLI)
KYNTTILÖITÄ JA SERVETTEJÄ
PUNAVIINIPULLO
OMENAT
PIPARIT
AURAJUUSTO
GLÖGI
MARMELAADIT
ITSE TEKEMÄSI KAKKU SELLOFAANISSA
NUUDELEITA
APPELSIINEJÄ
EKSOOTTISIA HEDELMIÄ TAI ESIM KOKONAINEN ANANAS
JNE :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Voitko tehdä itse jotain? Hilloa? Kuivakakkua? Kaurahiutaleita nätissa paketissa :D tai vaikka kaadat lasipurkkeihin tai muovisiin (jostain tiimarista?) hiutaleita ja toiseen jauhoja, sokeria tms. Sit askartelet kivat nimilaput. Mä tykkäisin ainakin ja olis vielä nättiäkin. Sit konvehdithan on aina kauniita :) ehkä koirallekin jotai koiran suklaata tms? Kaikki isoon koriin sit vaan nätisti. Servetit myös kivoja ja kynttilät. Hedelmätkin. Kivaa lahjaa suunnittelet, mä tykkäisin paljon!

Kiitos :)

Tykkään väkerrellä kaikkia erikoisuuksia.
Just hokasin kun nuorimmalla lapsella lelulaatikkoina sellanen korisarja ( joskus sittarista ostanut ne ) että ettisin sellassen pienimmän ja keskikokoo olevat korit jostain. Siitä se isompi kori sitte tyttärelle ja avokille ja pienempi hauvelille :)
Noissa koreissa kannet niin sellaiseen koriin saisi ihanasti IIISOOOON rusetin siihen päälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Toi herkkukori on hyvä idea! Ite tykkäisin just sellaisesta millä olisi käyttöä myöhemminkin, eikä olisi pelkkiä joulujuttuja täynnä.

Olut/viinipullo sellasta merkkiä mistä tiedät tykkäävän.
Karkit voi kääriä sellofaaniin ja solmia kivalla rusetilla niin on juhlavampi kuin kaupan pakkaus.
Jos laitat itse hilloa tai sinappia tms niin senkin voi laittaa koristeltuun purkkiin.
Mausteet on kiva, ei tarvi edes olla jouluisia
Mukaan nätti keittiöpyyhe, patalaput, pari mukia samaa sarjaa mitä heillä jo on tms.

Kiitos :) Toi keittiöpyyhe ja patalaput tosi hyvä idea :)

Yhteistyössä