Haluutteko kuulla päivän mokat?

Pistoja Syrämmes

Aktiivinen jäsen
24.01.2008
1 472
0
36
Ekaksi aamulla töihin mennessä en saanutkaa hälytintä toimistolta pois ja soittelin sitte vartijoille jotka varmaan kippurassa räkättivät mun paniikkihyppelylle.... :ashamed:

En ymmärtäny ruotsinkielisen asiakkaan kaikkia kysymyksiä,ja sönkötin jotain niin se pirhana sano lopuksi että "mä voisin kyllä puhua suomea jos se on helpompaa"... :ashamed: :ashamed:

Sitten vastasin toimiston puhelimeen ihan vaan omalla nimelläni,asiakas oli hetken että ööööh,onkohan tää siellä ja siellä..... :ashamed:

Ja sokerina pohjalla: yritin parkkipaikalla mennä väärään autoon (ihan saman värinen,merkkinen,enkä muistanu yhtää minne omani jätin...) ja sen varashälyttimen se sellanen varoitussysteemi rupes vonkumaan....... :ashamed: :ashamed:

Että tämä oli taas sarjassamme Ääliön Päivä Vol.7847833939....

Nyt jo vähä naurattaa.. :D

joo, no hyvin meni mullakin.... menin käymään apteekissa ja jätin auton kulman takana olevalle parkkipaikalle. tulin apteekista ja paniikki iski, auto ei ollutkaan siinä edessä olevalla parkkipaikalla. olin unohtanu et jätin auton kulman taa. soitin fiksuna poliisille ja kerroin et mun auto varastettu, lupasivat tulla. jatkoin kävelyä, ja kulman takana seiso mun auto.... soitin nolona poliisille ja peruin mun ilmotuksen.... ikinä ei oo hävettäny niin paljon.....

Yhteistyössä