Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:oliko tää sarjassamme tämän illan ihmeelliset aloitukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:oliko tää sarjassamme tämän illan ihmeelliset aloitukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:oliko tää sarjassamme tämän illan ihmeelliset aloitukset![]()
Eikös täällä ole tuommoinen nikki kuin otsikossa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:oliko tää sarjassamme tämän illan ihmeelliset aloitukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Tätä samaa vaan. Ollaan tulos ens viikolla sinnepäin, ainakin puolille viikoille ollaan. Oisko mahkuja nähdä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Millos te lähette?
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Millos te lähette?
ma sit ku lastenvahti saapuu.. mulla on viel kamppaaja 11.30 :xmas: laiva lähtee hesasta klo 17.30
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Millos te lähette?
ma sit ku lastenvahti saapuu.. mulla on viel kamppaaja 11.30 :xmas: laiva lähtee hesasta klo 17.30
Ok. ma ei sitten käy. katotaan sitä ke. mä pirautan jos ollaan vielä maisemissa. H lähtee mukaan ja katotaan miten se haluu lähtee takasin. Ois IHANA nähdä kyllä!!!
Tosin mulla on nyt 2vk lomaa, et tullaan varmaan vielä seuraavallakin viikolla sinnepäin. K:n loma vasta elokuun puolestavälistä.