Hamahelmet, mistä vinkkiä kuviin etc.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuinenLapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikuinenLapsi

Vieras
En tiedä onko nää hamahelmet jo ihan menneen talven lumia, mut minä, aikuinen ihminen innostuin näistä NYT. Ostin sukulaislapselle muutaman "starttipaketin" ja itselleni myös kokeeksi yhden pakkauksen. Täähän olikin ihan hauskaa ajanvietettä! Nyt vaan mietin et mistä löytäisin jotain kivoja malleja ja isompia alustoja?

Esim. nää linnut on tosi kauniit:

http://www.fotoagent.dk/single_picture/11222/138/mega/62108.jpg

Nuo minihelmet vaan on kyllä varmaan meikäläisen rähmäkäpälille liian pieniä, ne miditkin tuntui välillä omaavan oman tahtonsa. Onko tuohon mitään välinettä, jolla noita helmiä voi noukkia ja asettaa siihen alustalle?

Mun lapsuudessani oli jotain samantyylisiä helmijuttuja ja silloin niille oli sellainen "kynä", jolla sai noukittua niitä helmiä ja painettua alustaan.

Noista helmistä voi tehdä kaikkea kivaa naruun pujottamalla esim. liskoavaimenperiä, koiria, kaloja jne. ohjeita varmaan netissä pilvinpimein... Noita alustojakin on varmaan kymmeniä, mullakin koulussa ainakin 20 erilaista. Apuvälinettä en ole vielä keksinyt ellet käytä ohutkärkisiä pinsettejä...

Kovasti olenkin kuukkelia tässä huudattanut. Jutskasin tuossa ystäväni kanssa ja häneltä sain idean, että ristipisto-ohjeita voi käyttää mallina hamajutuissa. Jos löydätte kivoja/hienoja pöllökuvioita, niin linkatkaa mulle, ajattelin tehdä muutamat pöllöt roikkumaan ikkunaan. :)

No nythän se myrkyn lykkäsi! Ostin huvikseni tuollaisen pakkauksen, missä on midi-helmiä, jotka hohtavat pimeässä. Pakkauksessa on lisäksi alusta ja mallikuvat ufo-jutuille. Ihmettelin näpertäessäni, et mistä toi järkyttävä viemärin haju tulee... ja hoksasin nuuskia hamahelmiä ja nehän ne haisevat.

Onko muilla ollut tällaista? Johtuukohan se tuosta fluoresoivasta tjsp ominaisuudesta?

Yhteistyössä